Standardudstyr
Motor:
NY MOTOR:
*1,6 16v(4agze 145/165hk)
*Garret TB25BB
*3" komplet rustfri auspuff med to gennem strøms potter
*Piper spec turbo knaster
*Justerbare takthjul
*Portet, flowet og planet top
*Spec turbo manifold
*Spec indsugnings manifold
*Forge acktuator dåse(1,5-2,0bar)
*Alle bolte i motor skiftet til ARP
*HKS top pakning
*Afdrejet svinghjul med HELIX sinter metal kobling
*Den gamle lade luft køler fra focus WRC
*2,5" tryk rør
*Spec dump ventil
Hestekræfter:
(gammel motor) 1/8mile -8,92sek-140km/t(1plads/holeby kl4)
(nye motor) lidt over 400hk
Fælge:
Gaden: OZ racing 7x16 til gaden
Race: Oz et eller andet 7x15
Dæk:
Gaden:
Race :215/65-15
Undervogn:
40mm sænket ,koni hårdheds justerbar dæmper.
Tarox bremser for.
standart bag.
Bilstereo:
MOTOREN...........
Styling:
udspartlet nøgle huller og "bøsseblik" ellers intet.
Spec brede skærme til race
Interiør:
sort kabine, COBRA sæder div JAMEX stuff og røde seler, olietemp og REVOTEC lade tryk-ur,arbejder lidt på lambda måler og udstødnings temp.....
Ekstra tilbehør:
bræk pose og lugte salt !!!!
Bemærkninger:
bilen er primært lavet til gaderæs
og livet begynder ved 1bar!!!
12/5-05 : så er der kun en dag til kværnen skal køres ind
14/5-05 : 294hk ved 8000rpm og 0,95 bar , måtte stoppe pga. for små dyser , så næste weekend skulle vi have fundet nogle, og så forsætter jagten på de 400hk!
25/5-05 så laver dyret sku 418hk ved 8300rpm og 1,5 bar , så nu ligner det noget!!!!
28/5-05 så døde gearkassen ........... og så lige i holeby...... 201mt spin.......
3/8-05 440hk - 400nm- 8500rpm - 1,7bar
Ekstraudstyr