|
Kim Thorsager, d. 16-11-12 kl. 22.04
|
Skal du ikke snart have lagt billeder af din nye bil ind. |
Kim Thorsager, d. 16-08-11 kl. 20.50
|
Det ser godt ud ,at bilen er blevet sænket. |
Rene Godskesen, d. 12-12-10 kl. 23.15
|
FS02eren er ligeglad men den gamle model kunne rigtig nok volde problemer hvis spændingen forsvandt under start |
HP Lund Pedersen, d. 12-12-10 kl. 23.08
|
Dog er der vist nok forskel på de forskellige modeller af P-Watch. Det er noget med, at ved den ene skal en af plus-signalerne forsvinde i start-positionen, hvor den ved den anden model skal forblive i start-positionen... |
Rene Godskesen, d. 12-12-10 kl. 22.40
|
Den skal have plus, stel og tænding. De kan alle 3 tages bag radioen |
Simon Thorsager, d. 12-12-10 kl. 22.32
|
Hvordan monteres sådan en P-Watch?
Er den svær at montere med hensyn til kabler, eller hvordan får den strøm? |
Christian Hansen, d. 08-11-10 kl. 22.27
|
http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=2&ITEMID=430 |
Christian Hansen, d. 08-11-10 kl. 22.26
|
hvis jeg skal give dig et råd så få monteret et P Watch så behøver du ikke at bøvle med p skiven |
Christian Hansen, d. 13-05-10 kl. 00.44
|
jeg synes da affjedringen blev lidt strammere efter jeg monterede tårnstiver på min gamle Corolla den blev ihvertfald mere fast i bagvognen |
Rene Godskesen, d. 12-05-10 kl. 19.21
|
Tårnstiveren har intet at sige når du skal over vejbump. |
Simon Thorsager, d. 12-05-10 kl. 18.57
|
Men vil det ikke også give ulemper at sænke den?
Så er der jo næsten ingen affjedring tilbage,
og man skal køre utrolig forsigtig over kantsten osv., hvis den er sænket? |
Rene Godskesen, d. 12-05-10 kl. 17.50
|
Efter bilen er sænket og større fælge er monteret, så ja. |
Simon Thorsager, d. 12-05-10 kl. 17.30
|
Men en tårnstiver vil stadig hjælpe? |
Rene Godskesen, d. 12-05-10 kl. 11.08
|
Du må og kan ikke sammenligne en tårnstiver med en sænket undervogn. Rækkefølgen er sænkning, fælge, tårnstiver... ikke omvendt |
Christian Hansen, d. 11-05-10 kl. 22.27
|
jeg har ikke Corollaen mere jeg ved ikke om tårnstiveren giver ligeså stram affjedring som ved sænkning |
Simon Thorsager, d. 11-05-10 kl. 20.59
|
Og den har du bare placeret foran på din?
Giver den en strammere affjedring, som en sænkning ville gøre? |
Christian Hansen, d. 11-05-10 kl. 20.57
|
det er lige præcis sådan en jeg snakker om |
Simon Thorsager, d. 11-05-10 kl. 20.05
|
Så det er altså nok, bare at montere tårnstivere foran?
Er det sådan en her, som du snakker om:
http://www.toyotaextreme.dk/dk/DKdshop.asp?SCREENID=2&ITEMID=322 |
Christian Hansen, d. 11-05-10 kl. 20.02
|
tårnstiveren opstrammer affjedringen lidt uden at bilen bliver sænket og jeg har gode erfaringer med tårnstiver den forbedre køreegenskaberne den skal monteres oven på tårnene (enten de forreste eller de bagerste) jeg sænder lige et billede af min gamle Corolla med monteret tårnstiver hvis jeg har et billede af det mener nemlig at jeg har et billede af den med monteret tårnstiver |
Simon Thorsager, d. 10-05-10 kl. 15.46
|
Jeg har godt lagt mærke til at bagenden virker lidt "løs" når jeg kører. Men vil du mene jeg vil få bedre køreegenskaber ved at skifte affjedring ud? Altså sænke den lidt?
Har du evt. nogle erfaringer med diverse fjedre? |
Christian Hansen, d. 09-05-10 kl. 22.27
|
flot bil synd den ikke får en strammere affjedring hvislket gav meget bedre køreegenskaber og en mindre drilsk bagvogn (den er kendt for at være løs i bagenden sådan en e 10'er) jeg monterede en tårnstiver og bibeholdt standard affjedringen men ddet løste problemet med den løse bagvogn håber du kan bruge dette til noget? |
|
|
|
Kommentarer kan slettes direkte på denne side, hvis du først logger ind i medlems-sektionen
|