Standardudstyr
24/9-2003 : Lige et par billeder af motorrummet ;)
17/8-2003 : Så er der plader på bilen ;)
30/7-2003 : Så er bilen kommet hjem fra maler og jeg er begyndt at samle den igen... denne gang med org c-lås, org elruder og elsidespejle... LIR :D Desuden er anlæget købt. Det blev til en pioneer 8400 CD afspiller, 2 x JBL 12" GTI basser, en JBL GTI og en JBL Power forstærker og komplet pioneer højttalere - en kombo-sæt i hver dør og et sæt 6x9 i hattehylden... håber det kommer det at lyde fedt :D - Desuden kommer bagrude, de 2 trekantsruder og de bagerste 2 sideruder hjem fra toning idag... MAX nice :D.. Jeg skal nok få smidt nogle billeder op af den nymalede Camry hurtigst muligt..
28/6-2003 : Så er den synet. Sikke en lettelse :D I forgårs blev den så sendt til maler. Jeg glæder mig til hun kommer igen..
8/6-2003 : Nu har jeg løst problemet med at 2.0'eren ville gå istå. Det var benzintanken. Tro det eller lad være. Der er åbentbart en forskel fra en kaburatortank til en indsprøjtningstank. Forskellen ligger i, at der er et kammer til benzinpumpen i en indsprøjtningstank som der ikke er i en kaburatortank. Det vil sige, at når der ikke er særlig meget benzin på kan benzinen skvulpe væk fra pumpen og dermed kan den ikke suge noget benzin op. Desuden fandt jeg ud af, at motoren dryppede olie. Ikke fedt. Jeg fandt et hul i bundkarret, som hermed er skiftet. Siden har den ikke spildt en dråbe.... Dejligt :D
1/6-2003 : Ja. Nu er det ved at være et stykke tid siden jeg har haft mulighed for at gå på internettet og dermed opdatere mit spændende projekt :D - Der er siden sidst røget en ny forrude i. Forlygterne, samt positionslygter er blevet modificeret til den face-liftede udgave. Bagklappen er blevet udspartlet og åbnes nu indefra ligeledes med benzinklappen. nye bremsebakker bag samt andre tromler. nye kobberrør til bremserne. Forskærme fra den faceliftede model og meget, meget mere. Den er sådan set klar til syn nu så snart lygterne er blevet justeret. Desværre har jeg et problem med, at motoren ikke kan holde sig igang i særlig lang tid når den yder noget :( - når man bare kører stille og roligt i den er der ingen problemer.. Jeg har så forsøgt med at skifte benzinfilteret - uden hjælp :-/. Jeg har desuden kigget til tændrørerne når den er gået kold, men de ser også fine ud. Derfor vil jeg nu prøve at kigge alle slanger igennem i hele motorrummet, samt de slanger der løber fra benzintanken til motoren og retur. Lad os håbe det hjælper.
2/5-2003 : Endelig færdig med alt det svejse arbejde. Vi har regnet ud, at vi har brugt 1½ flaske kulsyre og ca et par kilometer kobbertråd til svejseren.. så no wonder det tog lang tid... Men som sagt endelig færdig og nu har vi spartlet med glasfiber de fleste steder og det har jeg så fået slibet ned idag. Selve grundmalingen må vente til imorgen - og så må vi jo håbe penslen kan male ordentlig - selv med tømmermænd :D :D
30/4-2003 : Ja. Nu var planen så, at rusten skulle have været væk. Uheldigvis var der meget mere end først antaget. Nu er jeg så ved at have styr på det. Jeg regner med vi lige får lavet de sidste små-pletter i morgen formiddag.
9/4-2003 : Nu fik jeg den så endelig startet. Den 2.0i motor lyder noget bedre end den gamle 1.8 :). Nu nærmer synet sig så endelig, langt om længe. Rusten regner jeg med at ordne mandag, tirsdag eller onsdag i næste uge. Mere info comming up
5/4-2003 : SÅ kom der endelig motor i bilen, hele ledningsnettet er blevet skiftet, det er kommet pumpe i tanken og motoren er blevet puttet i :), den har lidt start problemer som jeg arbejder på, men den er snart ude at køre. Så mangler der kun rusten og et lille syn :)
motoren blev udskiftet fra 1,8 til 2,0i, og hele ledningsnettet er fra en GLi, så der er rigeligt med udstyr :))
24/3-2003 : I lørdags gik jeg igang med at hive den defekte 1.8 motor ud. Samtidig fik vi hevet 2.0i motoren ud af den anden Camry. - Billeder kommer senere. Jeg fik også hevet den komplette servo ud af 2.0'eren. Den skal i, så snart jeg har fået malet motorrummet. Søndag gik jeg så igang med at vaske motorrummet med benzin, en malersprøjte og masser af knofedt :D
20/3-2003 : Så har jeg gjort det igen.. Jeg har købt endnu en Camry, så nu er jeg den glade ejer af hele 3 Camry'er. Denne gang er det en 1.8 DX'er jeg har købt. Jeg blev enig med mig selv om, at det ikke kunne betale sig at ordne alt det rust der var i den anden. Rusten i denne bil er meget overkommelig. Der er lidt i tårnene i bag, og meget lidt i bunden. Det andet problem er så, at motoren er stået af... Heldigvis har jeg et par motorer at vælge imellem :D
14/10-2002 : Nu er jeg gået igang med rusten sådan for alvor. Der er meget, men ikke mere end det kan ordnes ;). Jeg har købt en Sebring udst. til Camryen - lækker ting ;). Desuden har jeg lige købt 4 stk alu, OZ F1 Cup Antrazit 7x17 med 225/45 17 dæk på. De skal senere skiftes ud med 215/40 17.
24/9-2002 : Så er jeg så småt gået igang. Jeg har taget 1.8'eren ud af Camryen og er begyndt at lave overfladerust.
12/9-2002 : Så har jeg fået hentet den anden Camry. Med en 2.0i motor i. Vi havde den lige igang og nøøøøj den lyder fææd. (der er også K&N på) =)
9/9-2002 : Her i weekenden gik jeg så igang. Jeg har skiftet alle fire døre, samt front hjelmen. Derforuden har jeg pillet faktisk alt ud indvendigt og udvendigt. Motoren og gearkasse sidder stadig i p.g.a. praktiske årsager. Jeg gik så igang med en skruetrækker og hamrede alle de steder hvor der var rust. Så nu skal jeg bare til at have ordnet det rust og få smækket den 2.0i i ;) Jeg har forøvrigt lige købt endnu en camry til reservdele ;)
5/9-2002 : Idag har jeg været på hugget og fået fat på 3 døre til Camry'en. Jeg skal også have en front hjelm, men den kunne ikke være i bilen, så den henter jeg på lørdag.
NB : En Toyota er en Toyota - og det dur! =)
Ekstraudstyr