Standardudstyr
Jeg har lige købt bilen hos en autoophugger, Bilen er uden rust og meget velholdt kabine. Efterhånden som mit projekt med at så bilen sat i stand vil jeg løbende opdatere :-)
Da den blev købt var motoren gået, så den skulle skiftes. Jeg bestemte mig for en 140 hestes model fra Gadbjerg, som var meget fornuftige med prisen - og man får klart en fornemmelse af hvad de laver( de glemte så at skrue den sidste bolt fast til motorophænget på - men det kan jo smutte når det meste bliver skiftet nedenfra i en MR2). Motoren kører lækkert, modsat den gamle som kørte på 2 cylindre (afbrændre ventiler). Mon ikke jeg skal igang med at renovere topstykket på et tidspunkt?
Man finder sig hurtigt til rette i en MR2. af en bil fra 1986 kører den jo som en drøm. Køreegenskaber ligger i en klasse hvor de færreste modeller idag kan følge med. Når først der kommer en bredere profil dæk på bliver den ikke til at slynge af vejen, pånær i glat vejr ;-)
15.12-02:
Bilen er nu blevet malet i en noget mere klædelig sort farve. Eneste ekstra udstyr der er blevet eftermonteret er et sæt originale sideskørter.
29.12-02:
Så er bilen kommet i garage for vinteren.
6.1-03:
Wee... Så er de første billeder af "vidunderet" klar. Skal jeg selv sige det ser det rimeligt godt ud med 215/40-16 dæk. Det giver lige det sidste i forhold til 15" men bedøm selv :-)
Ekstraudstyr