Standardudstyr
16" Maixa Motorsport alufælge med Toyo Proxes T1S dæk i 195/45-16
Cobra sænkningssæt ca. 50 mm.
Kabine udskiftet med komplet sort/grå kabine.
Større sideskørter.
Tårnstiver.
Isotta rat + nav.
Sparco pedaler.
Motor :
140 HK 4AGE 16V fra Japan der er "lettere" modificeret :
Krumtap + remskive + kobling afbalanceret.
Svinghjul lettet og afbalanceret.
Blacktop plejlstænger (afvejet).
Blacktop plejllejer.
Blacktop krydspinde + hjemmelavede afstandsstykker.
Dyser fra 140 hk 4AGE
Stempler forstærket og afvejet.
Toppakning fra 7AFE. Komp.forhold hævet til ca. 11,4:1
Topstykke planet en lille smule, og fræst ud til stemplerne.
Rowland indsugnings manifolde.
Blacktop spjældhuse (45mm).
Pipercross Competition PX500 luftfilter.
TODA Racing indsugningsknast : 288° - 8,5mm løft.
TODA Racing udstødningsknast : 288° - 7,9mm løft.
TODA Racing justerbare knasthjul.
Megasquirt motorstyring fra Turbomotor.
Oilcatch tank.
Bananmanifold fra Janspeed.
Komplet rustfri 2" udstødning.
El vinge fra en AE92 mont. i stedet for den remtrukne den er født med.
Ekstraudstyr
Øvrige bemærkninger
Bilen er hentet hjem fra Schweiz og er synet og betalt afgift på, så blev den total adskilt og renoveret og malet. Motoren er en 3. generation 4AGE (red top, non t-vis 140 hk) der er hentet hjem fra japan, med 93.000 japanske km på bagen.