Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: Corollaen på Rullefelt! af Jesper Sørensen
Mit er pt. blot en std 170hk 4AGZE, med org. ECU og org. topmonteret IC, motoren yder sikkert ikke det den skal, den har et drop i effekt ved ca 5000rpm, jeg skal på rullefelt i aften for at se præcis hvor og prøve at finde ud af hvorfor.. Der er pt. ikke monteret scoop til luftkøling.. der er uden tvivl noget at hente der.. det ligger klar. Der er monteret std. org. 4AGZE udstødning. (uden kat, da bilen ikke er født med kat) Luftfilter er std. 4AFE (som er ca det samme som 4AGZE) Der er ingen BOV Der er lige smidt nye tændrør og kabler på. Men jeg regner da med at når den kører som den skal, så har den de der 165-170hk, med lidt held.. Og når den har det kommer der følgende på: 2mm ståltoppakning Justerbar regulator bliver sat op på 43psi Remhjul fra Motorimport Koldere tændrør FCD fra Turbomotor Satser på at det giver knap 195-200HK og 230-240nm, og gør det ikke det, så skal der optimeres med en MS styring. Og senere endnu, hvis jeg får tid og gider, så kunne det være sjovt med et TwinCharge projekt, hvor en turbo hjælper til.
- Jesper ..Så kører jeg Toyota igen.. hehe
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet