Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Hvor finder jeg en vakuum port til AFPR ? af Mikkel
Hej Jeg har sat en "adjustable fuel pressure regulator" på en Previa men den originale vakuumport giver ingen vakuum. Det er den som er vist på billedet med pilen her: [IMG]http://i12.tinypic.com/52avvq9.jpg[/IMG] eller direkte link: http://i12.tinypic.com/52avvq9.jpg Den tykke slange fra gasspjældet har det vakuum jeg skal bruge på 500hg når der måles på den afmonterede slange, men når den sidder som på billedet så suger den jo fra indsugningskanalen uden modstand og kan slet ikke generere vakuum. Hvis den tykke slange blokeres helt og bruges til vakuumport så går bilen lavt og dårligt i tomgang med lukket gasspjæld, for den skal jo have luft bagom spjældet. Kan det virkeligt være rigtigt at Toyota har fejlkonstrueret bilmodellen når der ingen vakuum er der ? Hvor finder jeg en vakuum port som har mindst 400hg i tomgang og ingen vakuum når gasspjældet er åbent ? Kan man iøvrigt spare noget benzin ved at dæmpe benzintrykket til minimum, f.eks til 2 bar ? Er det meningen at en sådan regulator kun skal have et holdetryk på 0,5bar som falder til nul på et minut ? Hvis jeg klokerer returløbet kan bilen sagtens holde 2 bar i 5 min så dyserne er ikke utætte. Ellers nogle gode fif til en eftermonteret benzintryksregulator på en Previa ? Mvh
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet