Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: MIN erfaring med Rene fra Turbomotor.dk af Jesper Sørensen
Jeg kan godt slette indlægget, men jeg synes egentlig ikke der er grund til det, da det i mine øjne ikke er turbomotor der som sådan er hovedansvarlig for at det endte som det gjorde. Der er flere ting i det her. Jeg skal hverken forsvare dig eller rene, men sådan som jeg ser det er det hele grebet forkert an.. Du får nu min ærlige mening ud fra de ting jeg har læst (jeg kender kun historien derfra) Jeg kender ikke dine skills, jeg ved at rene er dygtig til nogle ting, men burde holde sig LANGT fra andre.. Når man hovedrenovere en motor, så kører man 100% basic, indtil den går 100% iorden med den konfig, og man tuner eller ændrer ikke det mindste FØR den bare kører 100% iorden!!!!! For som jeg ser det har den haft nogle fejl allerede inden den kom til MS montør og der tilføjer man så ydereligere "ting" som kun gøre fejlsøgning endnu sværere og ikke nok med det.. man ender op med ikke at kunne bestemme hvem der er skyld i det kedelige udfald.. der kan nu være 4 skyldige.. og ikke kun 2 som udgangspunkt. Før var der: 1. Dig og din kammi som har samlet den (måske ikke ordentligt?) eller har presset den ALT for hårdt inden den var kørt til? 2. Cylinder service som måske har lavet forkerte tolerencer? Nu har du 4!!! 1. Dig og din kammi som har samlet den (måske ikke ordentligt?) eller har presset den ALT for hårdt inden den var kørt til? 2. Cylinder service som måske har lavet forkerte tolerencer? 3. MS montør 4. MS montørs mekker Du står nu med noget lort.. og det kan godt blive MEGET svært at finde en egentlig skyldig.. Bagklog kan man altid være.. men eftersom motoren ikke gik godt efter renovering, så ville jeg have smidt oem ecu på og sat tænding og tryk efter fabrikken, måske endda med en del lavere tryk. Få fikset oliespildet og få den til at køre som den skal INDEN påbegynding af tuning. Et sæt knaster, hævet ladetryk osv. hører bare ikke hjemme på en motor der taber olie efter renovering, det skal bare være iorden FØRST!
- Jesper ..testaRolla..
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet