Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Løst låsebeslag af Michael Eriksen
På min Carina E '92 liftback har jeg fået et problem med låsebeslaget til bagklappen. Der er tale om den del der sidder på karossen, ikke på bagklappen. Beslaget består af en bøjle hvori bagklappens krog går i. Beslaget er skruet fast med to fede fladhovede skruer, der er fæstnet til en flange, der er svejst og lakeret i karosserifarve. Beslaget indeholder også kontakten, der tænder kabinelys og advalselslampe for åben dør i instrumentbrædtet. Problemet er, at det ene karosserigevind til en af de to skruer (det højre, når man står bag bilen) er knækket. Jeg fik hjælp af min mekanikerven i sommers til at liste en møtrik ind bag, men det var et helvede at få på plads. Og nu er den møtrik faldet af igen, så bagklappen ikke lukker ordentlig og lamperne lyser. Jeg kan løse problemet ved at stramme den enlige skrue en gang om ugen, men det er træls. Jeg ser to mulige løsninger: en svejseklat eller lime med montagefugemasse. Jeg er i tvivl om en svejseklat kan tåle stødene. Men kan limningen holde? Jeg tror den vil være bedre til stødene fordi den er lidt elastisk, men kan den holde? Hvad siger de kloge hoveder?
Carina E SLi 2,0 1992 hatchback (japansk). 270 kkm (jun 2008).
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet