Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: fejl kode på corolla af Thabet Al-zohairi
i tolerancedata er fejl 14, Tændingssluttrin dette er kopieret fra tolerancedata. Tag stikket af tændingsmodulet. Sæt tænding på, og mål spændingen mellem forsyningsklemmen og batteriets minuspol. Den skal være den samme som batterispændingen. Er dette ikke tilfældet, kontrolleres ledningsføringen og sikringen. Kontrollér stelforbindelsen ved at måle modstanden mellem forbindelsesklemme og batteriets minuspol – den skal være < 1 ohm. Er dette ikke tilfældet, kontrolleres ledningsføringen. Kontrollér forbindelsen til ECU'en: Sluk for tændingen. Tag stikket af tændingsmodulet og ECU'en. Mål modstanden mellem forbindelsesklemmerne og de tilsvarende klemmer i ECU-stikket. Modstanden skal i begge tilfælde være < 1 ohm. Er dette ikke tilfældet, kontrolleres ledningsføringen. Kontrollér signalet fra ECU'en. Slut et oscilloskop til ét af ECU'ens signalledningsben og stellet. Start motoren, og sammenlign med det viste billede. Gentag målingen på det andet stikben. Når der modtages et godt signal, og forsyningsspændingen, stelforbindelsen og forbindelserne til ECU'en er i orden, skal tændrøret tænde. Er dette ikke tilfældet, kontrolleres tændspolen. Hvis denne er OK skiftes tændingsmodulet.
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet