Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: 2" Udstødningsrør af John Andrews
HAHA, det er bare Priceless når Jens K i 5.post siger, at det ikke giver noget.. Det er rimelig sjovt i mit tilfælde, som jeg ikke vil komme nærmere ind på, men min down pipe var 5" med den cat for at kunne suplere flow nok. Resten at udstødningen var 2,5" fra Org. Arealet af systemet er bestemt at anden potens, så et mindre rør vil have fåresaget modtryk, og modvirket min ydelse på bilen. Det var også derfor en standard cat til et 2,5" rør er lavet fra toyota til at dække et 5" areal. Jeg havde tryk under norm, og efter jeg skiftede til FreeFlow, som jeg selv har bygget op og en DP uden cat, fik jeg øget trykket til over det dobbelte.. Så ja.. jeg fik ca omk. 70 hk ud af at skifte. Det er ikke mig selv, som fandt ud af det tal, men en som ved ca. hvor meget man får pr PSI på mit system. Og ja.. det kunne mærkes. Men ja, det er ikke miljørigtigt. Jeg har købt min DP og mine flanger i USA over nettet. Resten har jeg selv fabrikeret med nogle skod rør fra biltema og 3 potter. Jeg har 3" DP, med efterfløgende flange over til 3" flex og 3" freeflow pot. Derefter lavede jeg en forgrening ud til 2x 2,5" efterfulgt af en 2,5" pot i hver side med en twinexit rørhale i hver side også på 2,5"
Ur A$$ was Grass... until I smoked it :)
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet