Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: Mere benz på 4efe?? af Alex Reedtz
Og hvorfor kan du så ikke bare afmontere MS når du vil køre med original styring? I den bil jeg har nu, har jeg lavet et overgangsstik af hunstikket der sad i en original styreboks, derved kan jeg selv skifte mellem original og MS styring. MF2 er let at få til at fungere, men det skal da køres lige så præcist ind som enhver anden styring, så hvis du selv vil gøre det er du da nødt til at have en bredbåndssonde, og så er der lige pludselig ikke så langt op til MS... MAP converteren snyder jo bare den originale styring til at give mere benzin, men hvornår er det nok, og hvornår for lidt/meget, og hvordan retter du så det til? Alt det her fortalen for programmerbar styring bunder i at dengang jeg lavede min motor med MS, også havde en kammerat der byggede turbo på hans, dog med MF2. Den blev også indstillet på lutterkig osv, og den dag i dag kører han rundt med den motor jeg lavede og den styring jeg brugte. Ganske enkelt fordi det andet sagde BANG med den første maskine. Siger det kun for at spare dig for nogle lærepenge, for det med MS er jo slet ikke så dyrt eller omfattende igen. Og gider man endeligt ikke selv rode med montering af motorstyring kan Rene jo nok også være behjælpelig der... Du svarede egentligt aldrig hvorfor du havde behov for at ændre i opsætningen hvis du fik monteret MS...
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet