Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: tomgang T25 D4 (benzin) af L. Bach
nogle af de d4 motore har heller ikke de heste de skal...forklaring, det er sod relateret, en d4 motore er en af de få der rent faktisk har direkte indsprøjtning, altså sprøjter direkte i forbrændings kameret, og da en d4 motore samtidig ikke bruger en egr ventil men laver intern egr ved og flytte knast akslen, trækker noget af gassen tilbage i indsugningen, hvilket gør at ventilstammerne kan sode totalt til, i de værste tilfælde så meget at ventilen ikke kan lukke helt...har du så meget sod vil dit spjæld blive ved med og sode og give tomgangs problemer..hvis den ikke skal adskilles for at blive renst kræver det en kraftig rens med fx. skum der sprøjtes i den for at opløse af flere gange, der kan godt gå noget tid med det, men maskinen spinner også som ny igen bag efter....det der ikke noget man selv lige kan gøre, kræver lidt special værktøj og skumet bliver til væske når det har stået lidt og skal suges der fra igen bag efter, ellers risikere du jo og bukke dine plejlstænger under opstart og det er ikke tilrådigt lader du det bare stå til risikere du at den til sidst ikke vil køre tomgang, jeg tror heller ikke på du har alt det kraft i den der burde være
1-2-7-4 og hest
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet