Sv: Vartaforhandler i NSj? af Kasper Falk Rye Sellebjerg Næh, men den står stille et halvt år, hvor batteriet står i samme frostgrader som alle andre biler i DK. Det bliver ladet op én gang, hver vinter. Og det holder fint.
Konebilen, som kører 120 km om dagen, klappede sit Varta-batteri sammen, da lillemor skulle hjem fra job i sidste uge. Så jeg spørger blot, hvorfor man vil give det dobbelte for et batteri, der ikke holder længere? Bilen starter fint med såvel et Varta, som så meget andet. Mine biler lyder også mere "besværet" her i kulden, men olien er nok også LIDT tykkere end sædvanligt, og kulden tager også lige toppen af poppen af batteriet. Konebilen og Celica´en kører som sagt med Jem og Fix batterier, den grønne Skoda har Varta. De lyder alle lidt "besværet" i kulden; så jeg sparer altså pengene Toyota Celica 2.0 DOHC GT (RA40) - Skoda Octavia 1.4 TSI - Skoda Fabia 1.2 HTP