Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: Carina e 2.0 problemer af Allan Bjelke Jensen
Enig med Karsten, ang. bremserne ville jeg ikke køre i den før jeg vidste hvor fejlen lå og fået den rettet, dels for min egen skyld men da også for andres. Lav som minimum en kontrol af systemet hver gang du skal ud at køre. Pump pedalen 2-3 gange med motren slukket, den skal blive hård, fast og må ikke synke. Når du tænder motoren skal pedalen synke. Hvis du ved hvad du gør kan du godt selv efterse og reparere bremsesystemet. Skal den derimod på værksted alt for mange timer skal du nok overveje om den skal skydes af. Hvornår har den fået skiftet bremsevæske? Skal gøres minimum hvert andet år. Med tiden optager væsken fugt, ved ikke om der kan være så meget fugt i den at væsken fryser i bremserørene.. Kan måske give den effekt at du skal pumpe 7-8 gange. Ellers kan det være luft i systemet, har systemet kogt?, igen gammel bremsevæske kommer hurtigere i kog pga. lavere kogepunkt. Men altså skift bremsevæsken først og gennemgå bremsekalibre (evt. tromler på bagenden, mener nu det er kalibre på en 2.0 ). Ang. styretøjet, den skal stadig kunne dreje selvom der ikke er servo på. Hvis den blokerer helt tror jeg ikke det er pumpen, men nærmere et led, styrekugle eller tandstang. Siger den lyde fra styretøj eller ophæng?
Carina E 1,8 GLX - 1997
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet