Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: helt forfra af Kjeld Ingemann Jensen
Hej Roberto Fik du nogensinde fundet ud af årsagen til den dårlige speederrespons ved varm motor? jeg spørger fordi jeg har en 1,8 vvt-i 147hk, som har lignende problemer. Men indtil driftstemperaturen næsten er opnået, går den fint og 2.spjælds åbning kan tydeligt mærkes, hvis man ved 2500-3000 omdr træder speederen ned til lidt over 1/2 gas. Så kommer der mærkbart mere ryk i bilen. Men ved varm motor efter ca 1/2 times kørsel bliver speederresponsen meget mere ujævn og bilen er også tydeligt langsommere i optrækket. Så skal speederen også helt i bund før 2.spjæld åbner og den skal højere op i omdrejninger før det sker. Kan en defekt MAF eller MAP censor være defekt kun i varm tilstand? En anden ting er, at hvis man slipper speederen helt i 2.gear ned til 1000-2000 omdr., så tøver den så meget, når man igen træder på speederen, at den lige når at bremse bilen en anelse. Ville blive meget taknemmelig for et tip.
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet