Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Carina E på 3 cylinder af JynSon Nguyen
Hej alle sammen, jeg har læst alle tråd omkring toyota med 3 cylinder men stadigvæk har jeg et par spørgsmål som jeg håber at I kan hjælpe med at løse problemet. Jeg har en toyota carina E 1.6 fra 1995/1996. Det er ret tilfældigt hvornår bilen går på 3 cylinder, nogen gang hvor den er varmt og andre gang er det i kolde tilstand. Jeg har kigget efter kablerne til tændingsrør og det ser ud til at det er ok da jeg testede dem med et brugt tændingsrør og det gnister som er tegnet på at kablet er OK. Når problemet opstår, lad jeg motoren kører mens jeg en efter en fjerner stikket fra dysse/injektionen og det viser sig at dysse nr 3 fra venster (når man står foran bilen) er gået da motoren lyder ens om stikket er på eller ej, mens ved de andre 3 dysser lyder motoren mærkeligt hvilket er tegnet på at disse er OK pånært number 3. Desværre fik jeg ikke målt på modstanden da dette er skete. Tilgengældt fik jeg målt på den 3. dysser når probelmet ikke er der og motoren er varmt (har kørt ca 20 min) så er der ca 15 Ohm. I følge de andre tråd omkring dette problem, så skal den være uendeligt stort i forhold til de andre dysse som virker. Jeg synes at det er bare dyrt for at skifte en dysse til 1800 og hvis det viser sig at problemet kan være et andet sted henne. Har I nogen ideer om hvad det så kan være?
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet