Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Yaris D4D MMT - gearskift af Christian Seneka
Hej Mine forældres Yaris D4D MMT fra 2008 har en tendens til at "hænge" i gearet, før den skifter til næste gear, dvs. bilen skifter gear ved for høje omdrejningstal. F.eks ved svingning med 15-20 km/t skifter bilen ned i 1. gear, selvom den sagtens kan trække 2. gear ved den hastighed. Med let speederfod bliver bilen i 1. gear helt op til 28-30 km/t. Denne tendens fortsætter i 2. gear, der med let speederfod først skiftes ved ca. 50 km/t. Generelt opleves bilen som ret svær at lokke i et højere gear med et løft på speeder'en - Som det f.eks. nemt gøres på en VW Lupo 3L. Toyota i Slagelse meddeler at gearkassen umiddeltbart ikke kan justeres, men at softwaren "muligvis" kan opdateres til færre skift. Jeg synes det lyder som et fesent svar fra et værksted uden den fornødne viden om gearkassen. 1. Kan gearkassen justeres, så problemet minimeres eller helt fjernes? 2. Hvilke erfaringer har I andre MMT-ejere med denne gearkasse - Kan I genkende ovenstående problem? 3. Kan I anbefale en mekaniker på (vest)Sjælland, som er ekspert i MMT gearkasser? På forhånd tak! Vh. Christian
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet