Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: Corolla med 6 trin af Jan Gregersen
Jeg er heller ikke sikker på, at du får et højere topgear ved at skifte teil en 6 trins. Jeg er ikke! mekaniker. Jeg har kørt Toyota i 25 år, og har hafte en Corolla 6GR og kørere pt Celica (T230), som også er 6 gears. Desuden har jeg prøve kørt Lexu IS200, Celica T-sport og GT86, som alle har 6 gear. Jeg kan også huske da man begyndte at bruge 5 gear frem for 4 gear. Mit indtryk af Toyota, er at de bruger et regulært 5. og nu 6. Gear, kontra tyskerne, der bruger et "over" gear. En Corolla GT (årg. 87 (AE85)) gik ca 30,4 km ved 1000 omdr. i 5. Gear. en T230 går omkr, 34 km/t ved 100 omdr. ved 120 kmt går den ca 3000 omdr. T-sport T231 går ca. 4000 omdr ved 120 km/t. altså omkr. 30,5 ved 1000 omdr. Jeg kan ikke huske de nøjagtige tal. Men jeg vil påstå! at vi taler om close ratio gear kasser, der giver mulighed for at udnytte motorens moment (Eller mangel på samme), med 6 gear. frem for 5. Hvorfor vil du skifte gear kasse? har du ødelagt den? mvh Jan 2n T230
Why mess with perfection?
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet