Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Problemer med regenerering. 500 kr i dusør af Niels Nørlinger
Er der nogen der har specialist viden om hvordan og hvornår og hvor ofte regenerering laves på en DCAT motor. Også om alle parametre der bearbejdes i forbindelse med regenereringen - altså detaljer om sensorer og hvad der udlæses i forbindelse med regenerering. Mit problem er, at min bil regenererer konstant. Hvordan ved jeg dette.? Jo, den har altid kørt utroligt kort på literen, så jeg har monteret en diode på den 5. dyse, hvorfor jeg kan se at den arbejder på følgende måde: "Kører normalt (16-23 km/l) i ca en time, så går regenerering i gang i ca en time, og så starter afslutningsfasen af regenereringen - som ikke afsluttes helt, hvorfor en ny regenereringsfase starter igen i ca. 10 min, så en ny afslutningsfase, ny regenerering, ny afslutning osv. indtil motoren er kold og ny alm. kørsel starter i ½ til hel time. Og jo, den kører rigtigt meget hver dag, så den beskrevne proces overholdes i én kørsel. Det samlede forbrug grundet regenerereringen er på omkring ca 10 km/l, hvor jeg faktisk kører meget økonomisk. Den har gjort det altid, og fortsætter efter at Toyota har udskiftet motor, partikelfilter og turbo er renoveret. Der gives dusør på 500,- for løsning.!
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet