Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Honda CR-V 1997 af Henrik Thrane Lorenzen
AV!!! Jeg har lavet ulykker i Toyota-statistikken og købt sådan en Jeg er blevet en næsten glad ejer af en Honda CR-V årg. 1997 2,0 benziner med 260000 km bag sig. Ja ja. . Det er ikke det nyeste "apparat" men den er pæn og nydelig med rigelig rustbehandling igennem tiden og det kommer mig til gode nu. Har købt den af en forhandler og den skal også laves der i næste uge men jeg kan jo ikke lige nære mig for selv at "lure" lidt på hvad den evt fejler. Jeg har så selv givet den en overhaling i form af tændrør/kabler/fordelerdæksel/rotor luftfilter oliefilter og ny motorolie (den jeg foretrækker)+ originalt Honda olie i bagtøj og i gearkasse. Så ved jeg det ER i orden til vinter. Bilens servicebog er stemplet fra 5 forskellige "Automestre" gennem tiden og gav da også lidt jackpot i form af manglende pakninger ved nogle af oliepropperne og en bundprop med et gevind der lignede en proptrækker der var kørt over. Luftfilteret var i orden men ikke nyt, det er det så nu. Fejlen: Når jeg kører der ud af er den fuldstændig lydløs og fejlfri ved de sædvanlige 80-90 km/t, når jeg så slipper speederen løber den fint men ved 40-45 km/t begynder den at ryste, også når jeg lader den løbe videre og kobler ud. Ind og udkoblet ingen forskel. Det fortsætter helt ned til 0, i rundkørsler, højresving osv hvor man lister om hjørnet ryster den ligesom en gammel Hanomag. Den har stået en tid ved forhandleren så bagdækkene var ikke de bedste længere, den blev leveret med nye fordæk. Jeg rev dækkene af Onsdag (alle 4) og satte vinterdæk på, det havde jeg tænkt mig alligevel. Det gav så ikke den ønskede effekt men hjalp dog noget. Nu ved jeg så den side af sagen er i orden. Alle manchetter ved trækakslerne er hele og i orden Nu skal den til forhandleren på Tirsdag til fejlfinding og reparation men vil da høre om nogen har en ide? Og jeg ved godt jeg har gjort lidt meget ud af og servicere en bil jeg lige har købt "klargjort" men jeg kan ikke lade være med sådan noget Med venlig hilsen Henrik
Carina E 2.0 SLI
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet