Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Avensis T27 - CVT og tagbøjler QA af Henrik Fomsgaard
Hej alle Har ikke været særligt aktivt herinde de sidste mange år - men det skal nu ikke holde mig fra at hører mit tidligere tiders ynglings forum ad - nu da Avensis T22'eren står til udskiftning efter 16 år og 340.000 km (de 11 år i min varetægt). Jeg har i første omgang tænkt mig at kigge mod Avensis T27 - nok i 1,8 Benzin stationcar - og har her et par spørgsmål. Der er nogle få derude med CVT/multidrive gearkasse - og teknologien tiltaler mig lidt. Er der nogle der har nogle reelle erfaringer med dette - og ikke mindst, holder det mon, eller er det lige så risci som at købe en tysker med DSG gearkasse ? Jeg køre ret ofte med windsurf grej på taget - og på T22'eren med tagræling kan jeg sætte tagbøjler på med en længdeafstand af 110cm. På T27 uden tagræling ser det ud til at jeg er "låst" til en afstand på ca 70cm - hvilket ikke er meget når der skal spændes lange ting fast. Har set at der er et par yderligere dæksler i taget - men det er vel næppe fordi det er muligt at sætte tagbøjlerne med længere afstand imellem ? ? Gode ideer til tagbøjle situationen modtages gerne - da jeg vil være træt af at have det som show-stopper for en T27 - og lige PT er det faktisk min største bekymring.
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne.
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet