Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
4AGE T-VIS 124 Hk dyser i 4AGE 140 Hk ?? af Casper Lind Andersen
Hej har en Celica AT160, født som en 4AGE 124 Hk T-VIS Big-port, men har nu fået fingerne i en 4AGE 140 Hk Small-port, da den gamle motor var død. Og manden jeg købte den af hade lavet samme ombytning da han også kørte Celica AT160, og han hade fået af vide ved gadbjerg motor import (Egon ham selv) At det eneste han skulle gøre var at flytte hans gas-spjæld og dysebro + dyser, og den skulle eftersigene kørte perfekt, og trække rigtig godt!! - 1. Men nu er det så at jeg gerne ville vide, er det rigtigt at man skal gøre det ?? - 2. Og hvis dette er tilfældet så kan jeg se at de mørke grå dyser i min 124 Hk big-port motor skulle give 183 ML, og de grønne der sidder i 140 Hk Small-port skulle give 250 ML, og det syntes jeg det er noget af et spring ned af, bliver det ikke for mager en blanding ??? -Men kan læse mig frem til at 124 HK Big-port dyserne er lav-ohm's dyser og 140 Hk small-port er høj-ohm's dyser, så er næsten klar over at de ikke kan køre på hinandens motorstyrringer.
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet