Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: Carina E 2.0 SLI Olietryk af Henrik Thrane Lorenzen
Også tænker du! Åhh nu skal vi også til cylinderservice og penge penge penge..... Nix det er ikke nødvendigt, da Hondaen fik turen for 8000 km siden målte jeg alle 4 cylindre op. 6 cirkler i hver cylinder 18 punkter : Max afvigelse fra fabriksmål på boring i et punkt var 0,005mm (ja det er 5/1000 dele mm) og koniciteten lå på 0,01 mm i en cylinder Rundhed var mindre end 0,003mm Fabriks opgivelse af mål på boring for Honda B20 er 84,005-84,015mm , max tolerancemål 84,07mm. mit største mål på en cylinder var 84,02mm Konicitet 0-0,005mm max tolerance 0,05mm Mit største mål 0,01mm Rundhed 0-0,005mm Max tolerance 0,02mm Min største mål var 0,003mm Med andre ord, langt inden for tolerancerne og min motor havde gået 293000 da den fik en overhaling pga olieforbrug. Nu har den siden kørt 8000 km mere og snurrer som en anden selvfed kat. Og hvis du undrer dig over hvordan jeg målte dem op... Dont! Jeg er værktøjsmager med mange års erfaring og adgang til en hel fabrik med måleværktøj de fleste aldrig har set eller hørt om
Carina E 2.0 SLI (solgt 4/10-2013) Nu med Honda CR-V
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet