Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - mekanik
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Kobling Avensis 2,0 benzin 2005 af Bent Larsen
Hej alle i toyota-freak. Jeg har, for et år siden udskiftet min gode gamle t22 avensis 1,8 VVT-I med denne 2,0 t25 stationcar. (Benzin) Den var voldsomt sløv til at starte med, men med adskillige bell-add trik og lidt frisk kørsel, er den nu blevet fornuftig livlig at køre i. Den har nu kørt 225 kilo kilometer. Men, så begynder den jo at glide i koblingen. Først lidt, nu hver gang man skal på motorvej med acceleration på tilkørslen. Der må noget nyt på, men her melder problemet sig. Hvad for et svinghjul og hvad for en kobling sidder der i ? Jeg har selvfølgelig tjekket på toyodiy, og der er tydelige reservedelsnumre til min model. Men, når jeg bruger koblingen, har den helt klart et klonk, når jeg sætter i gear, som fortæller, at der er et todelt svinghjul, i det nuværende koblingskompleks. Toyodiy har kun et svinghjul til modellen, og det er det faste, altså uden dæmpning. Nu ved jeg ikke om der har været skiftet kobling tidligere, og der ved den lejlighed er sat et dobbelt svinghjul i, men, bottom line, kan jeg købe det originale svinghjul og koblingssæt, og regne med det passer. Alle indspark vil blive modtaget med glæde og tak.
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet