Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - dæk/fælge
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: Thansen Alufælge! af Mikael Vestergaard
Jeg er godt klar over at hvis jeg havde behandlet dem dårlig og man tydelig kunne se at sten havde slået klarlakken af. Men da jeg vaskede dem og lagde dem i skuret i oktober, var der ingen tegn på mærker at lakken var slået af den blanke fælgkant. Men 3 månder senere, vælter ir ud gennem disse pletter som thansen kalder stenslag. Og igen jeg har kørt almindelig landevejs kørsel igennem sommere på dem. De har max kørt 10.000 km. Og en lak på en fælg skal ligesom kunne tåle lidt skidt, vand og snavs, for se sidder ligesom et udsat sted. For vi snakker ikke om en plet eller 2 der er nok 50-80 pletter på hver fælg , hvor der irret under lakken og det er ikke og mærke lakken er slået af Og hvordan skal man kører på et sæt fælge og så undgå at der ikke rammer en sten eller 2 på sine fælge. For tror det er ganske umuligt. Thansen har endda indrømmet at lakken er tynd på disse fælge, men stadig er det min skyld de irre nu, for jeg kunne da bare have kørt udenom alle de sten som kommer flyvende på landevejen, når jeg kører. Snakkede også med forbrugerrådet i dag. De mener faktisk jeg har ret til en erstatning, for når det er alle fælge der ser sådan ud efter så kort tid, mener de at det er kvaliteten på fælgen der svigter og at det kan jeg ikke være skyld i. Og martin, du har ret i at det med fælgen kunne ske ved hvilken som helst firma. Men synes bare Thansen har behandlet mig så dårlig. Det kan også være deres andre fælge er gode nok. Men Avanti fælgen, vil jeg fraråde alle. Ingen service overhovedet. Thansen Aalborg ringer mig op og siger at de har fået et brev fra middelfart, at de er blevet afvist og mere kan han ikke sige. Hvis jeg skulle klage skulle jeg ringe derned. Det gør jeg så, og får at vide at jeg skal skrive en mail til kundechefen, for han kan ikke hjælpe mig i telefonen. Jeg skriver så en mail, og får at vide at deres dækmand har sagt det var min skyld. Færdig slut. Har skrevet tilbage at det er jeg uenig i. Og nu vil han ikke svare tilbage. De synes jeg er virkelig dårlig behandling/service. For de kan da være så voksne at man kan snakke sammen, men nej. Så står nu og kan kun klage til forbrugerklagenævnet, da thansen har frosset mig ude. Ved bare der hvor jeg arbejder, hjælpe vi sgu kunden hvis han står med sådan et problem, hvis vi har solgt et nyt produkt som ikke holder længere.
Mikael
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet