Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Biler - undervogn (gevind/fjedre)
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: Sænkning vs. sidevindsfølsomhed af Jesper Sørensen
Der er jeg MEGET uenig.. På alm. personbiler er der en del luft under bilen, især på modeller fra før 1990, det var derfor de ikke var rare at køre +170km/t i.. man fik sådan en svævende fornemmelse.. Idag har de fleste fornuftige køretøjer et design der gør at de har lidt downforce, men der er stadig masser af luft under bilen. Støj ellimineres af plast covere under bilen og isolering i bunden, og støj fra skærme fjernes mere og mere vha. filt inderskærme (noget lort) MR2 W2 < 1993 som eksempel er noget skidt at køre 180+ i da der er for mege vind der bærer bilen, i 1994 ændrede de frontlæbens design, så den blev væsentlig forbedret. Hvis man sænker bilen lidt mere foran end bagpå kan de også afhjælpe problemet
- Jesper ..testaRolla..
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet