Sv: fejl i get2net mail af Sune Lundberg det er fordi din mail ikke mere hedder @get2net mere
Vi skriver til dig for at fortælle, at Cybercity efter den 22. juni 2009 ikke længere har ret til at udbyde e-mail-adresser med domænenavnene tele2.dk, tele2adsl.dk eller mail.tele2adsl.dk. Det betyder desværre også, at du ikke længere kan beholde din gamle e-mail: mailbox@tele2adsl.dk.
Din nye e-mail-adresse bliver i stedet mailbox@net.telenor.dk. Ændringen i e-mail-adresse træder i kraft den 22. juni 2009, men du vil allerede fra den 15. juni kunne tilgå din nye e-mail-adresse.
Du modtager ikke e-mails på din gamle @tele2-adresse efter den 22. juni 2009
Hvis der skulle blive sendt e-mails til din gamle e-mail-adresse efter den 22. juni 2009, vil afsenderen indtil den 30. juni 2009 modtage et automatisk svar med information om din nye e-mail-adresse. Herefter vil afsenderen ikke længere få meddelelse om din nye e-mail-adresse.
Brug af webmail
Den 15. juni skifter webmailen desuden udseende. For at få adgang til din webmail skal du fra den 15. juni 2009 bare gå ind på www.telenor.dk/webmail og taste din nye e-mail-adresse og den adgangskode, du hidtil har anvendt.
Du mister ikke dine gamle e-mails
Dine kontakter i adressebogen og dine indstillinger på webmailen vil også efter den 15. juni være de samme. Har du gemt dine e-mails på webmailen hos os, vil de blive overført og synlige igen indenfor 24 timer, dvs. den 16. juni 2009.
Er du bredbåndskunde hos Cybercity, og ønsker du på baggrund af de varslede ændringer at opsige dit bredbåndsabonnement, skal du inden 14 dage kontakte Cybercity Kundeservice på 3398 3398.
Har du spørgsmål kan du læse meget mere på www.cybercity.dk/tele2email eller kontakte vores Kundeservice ved at gå ind på www.cybercity.dk/kontakt.
Med venlig hilsen
Kundeservice
TOYOTA for ever