Brug af smileys
IndtastResultat
 :-)
 :-(
 8-)
 :-D
 ;-)
 x-(
 :-o

 Kun for VIP
 :-x
 8-o
 :-up
 :-dn
 :love)
 :spin)
 :what)
 :glory)
 :$$)
 :ws)
 :p

Max. 5 smileys pr. indlæg.
VIP's dog 10 smileys pr. indlæg.

 
Vigtigt
Indlæg med intetsigende overskrifter som 'Se her' eller 'Hjælp mig' slettes prompte.
Det samme gælder køb/salg-annoncer. Disse skal postes i MARKEDET

Forum : Offtopic
Navn:
E-mail:
Tekst du besvarer...
Sv: Køb af Carina E GTI af Claus Chris Petersen
Hej igen. Godt at høre du ikke har glemt denne fantastiske og sjældne bil. Og godt at høre at du lige slår koldt vand i blodet inden du bestemmer dig for en. En Gti SKAL have Superstrut affjedring og bremseskiver bag. Udstyret varierer en del. Nogle havde aircon, andre ikke. De færreste havde vist sædevarme, måske kun de nordiske (i Sverige hedder den CS, og ikke Gti). Min har ikke, men det er også en tysker. Til gengæld er min en ud af kun 177 styk produceret i hele verden med 175 hk (3. gen. 3sge). Ellers havde de 156 hk fra 92-94. Har ALDRIG hørt om OE TRD kit med 191 hk, men er da spændt på at høre om det. Min har OE diskanter i a stolpen og selvfølgelig tågelygter og alt det andet du beskriver. Vedr. Superstrutundervognen: hvis ikke du har forstand på det selv så tag en fagkyndig med og tjek den for slør i alle arme og forbindelser i forvognen da det er møj dyrt, men stadig til at få. Der er en lige arm, en bananarm og et ottetal som de kalder den. Bagvognen er alm. Carina/Celica. Min var en tysker fra start og blev imp. til dk i 2003. Jeg købte den i 2011 og den så egentlig fin ud nedenunder taget i betragtning at den aldrig havde fået rustbesk. i Tyskland. Men jeg har alligevel senere fundet lidt, men ikke værre end det er til at have med at gøre. Og jo, de japanske modeller ruster også i dørene Senere fandt jeg ud af at den har været skadet engang, og repareret med vandbaseret lak med det resultat at lakken skallede af første gang jeg vaskede den Men der er jo en løsning på alt, og jeg er glad for den, og når jeg får tid skal den laves færdig. Den venstre bagpotte kan godt ruste indvendigt da den ikke bliver ordentlig varm. Det kan medføre at den rasler og lyder tosset. Den deler mange dele med Celica st202 og st205 og du kan få MEGET til den i England. Både reservedele og tuning som jeg går efter. Min er et trackday/timetrialprojekt som får den store tur med modificeret undervogn/bremser/motor og ca. 210 hk (jeg er i gang )
Overskrift:
Besked:
Klik for at indsætte smiley:
             
FED start - FED slut

Af sikkerhedsmæssige årsager, bedes du indtaste den 6-cifrede kode fra feltet herunder.
Denne funktion er kun gældende for ikke-medlemmer.

Signatur:Ingen signatur oprettet