Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce






 
Om Toyota Extreme  :  Ris/ros, gode forslag mm.

E-mail svar fra Toyota Risskov



Forum rating: Top 500
Onsdag 19-04-2006 kl. 18:50
    Vis profil  
Er det stadig den E-mail adr. der står under sammenarbejdspartner, man skal benytte når man vil kontakte Toyota i Risskov vedr. reservedele.
Grunden til at jeg spørger, er at jeg for et par dage siden sendte dem en mail, ang. nogle dele som jeg skal bruge, men har endnu intet hørt.
Men det er måske normalt????

E-mail svar fra Toyota Risskov



Onsdag 19-04-2006 kl. 18:56
Ja det er normalt efter en ferie - de tager jo rabat hendvendelserne til sidst når der ikke er andet at lave - de gange jeg har bestilt dele tager det mellem 0.5 til 4 dage.

men deres priser er også ret gode for det meste

E-mail svar fra Toyota Risskov



Forum rating: Top 500
Onsdag 19-04-2006 kl. 19:09
    Vis profil  
Nåh ja... Det kunne jo også være at nogle af medarbejderne havde noget restferie de skulle have holdt.
Havde ellers håbet at kunne have delene til weekenden.
Jeg må væbne mig med tålmodighed.


E-mail svar fra Toyota Risskov



Forum rating: Top 100
Onsdag 19-04-2006 kl. 20:35
    Vis profil  Vis bilprofil
Carsten fra toyota risskov plejer at svare rimelig hurtig, men det har lige været påske, så måske er der restferie. carsten er rigtig flink, og god til at råde og vejlede og give gode priser.
...og det han sender til dig er der ikke noget at klage over.
Toyota - fordi jeg skal på arbejde hver dag

E-mail svar fra Toyota Risskov



Forum rating: Top 50
Torsdag 20-04-2006 kl. 06:57
    Vis profil  
Jeg har skrevet til dem for halvanden måneds tid siden - har intet hørt fra dem.
Nu med billede på profil

E-mail svar fra Toyota Risskov



Forum rating: Top 500
Torsdag 20-04-2006 kl. 20:25
    Vis profil  
Jeg har fået svar i dag, og priserne må siges at være ok

E-mail svar fra Toyota Risskov



Forum rating: Top 250
Fredag 05-05-2006 kl. 06:23
    Vis profil  
Jeg plejer at ringe til dem ang. priser - det er meget hurtiger. Man kan også bestille det med det samme så.

Ikke alt den vente tid som der på Mail.

Men synes nu generelt de yder en go' service.
Errare humanum est sed in errore perseverare turpe.

E-mail svar fra Toyota Risskov



Fredag 05-05-2006 kl. 07:29
Som der også står i beskrivelsen så ser de helst at folk ikke ringer, så det vil jeg på det kraftigste fraråde.
Hvis alle bruger den praksis, så fortsætter rabatordningen næppe, så lad være med det

Skriv en mail istedet

E-mail svar fra Toyota Risskov



Forum rating: Top 25
Lørdag 08-05-2006 kl. 17:44
    Vis profil  
De må bare være pressede for tiden for jeg har heller ikk fået svar og jeg har skrevet for over en uge siden...
:ws) Paseo :ws)

E-mail svar fra Toyota Risskov



Forum rating: Top 500+
Mandag 03-06-2006 kl. 22:43
    Vis profil  
Hej Allesammen.
Har desværre først nu set klagerne over vores ekspeditionstid.
Hvis i føler at vi er lidt sløve, eller frygter at mailen er gået tabt, så skal i endelige sende en rykker/ny mail.
Vi har meget travlt som i selv skriver(har fået et par nye bil mærker EKSTRA ind i huset) og vi er kun få til at ekspedere jer.
Vi beklager igen, og håber at vi kan gøre skaden god igen med nogle gode handler.
Mvh.
Henrik Brandt
Toyota Risskov

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg