Biler - mekanik : Om reparation, virkemåde, tuning mm. |
3SGTE (jap) oktan 95/98
Mandag 12-03-2007 kl. 11:31 |
Jeg har prøvet lidt forskelligt og unden tivl køre den best på 98 oktan. Hvad har i ander kørt på der har haft sådan en japser kværn i jeres biler ? Når jeg kommer 95 på min hakker den sku noget i det... Med V-power går det oki, 98 så rykker det... -=TuxN=- Hvorfor Toyota.... fordi alle ander biler er efterligner.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
3SGTE (jap) oktan 95/98Mandag 12-03-2007 kl. 11:57 |
95 ved normal boost og 98 ved 1,5/1,2 bar kunne godt køre 92 ved normal boost, men den kunne godt finde på at selvantænde en gang i mellem. men ingen hak eller ujævn gang - Jesper ..det skal gøre godt at rode med Toyota igen!!
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
3SGTE (jap) oktan 95/98Mandag 12-03-2007 kl. 12:49 |
Okaj tak for info ! du er bare mesteren på de motore.. Jeg må prøve at skifte tændrør. Den hakker noget på 95 og vil ikke lade mere end 0,45 bar og hakker noget.... Jesper havde du blændet den slange af der sidder fra acuatoren til den her VSV ventil ? -=TuxN=- Hvorfor Toyota.... fordi alle ander biler er efterligner.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
3SGTE (jap) oktan 95/98Mandag 12-03-2007 kl. 12:55 |
hmm.. Min var også MEGET vanskelig i starten, jeg måtte skifte tændrør, kabler, rotor og rotorhus, til gengæld gik dem også fra kedelig til kvik! Jeg havde ikke blændet nogen slange, hvad tænker du på ? - Jesper ..det skal gøre godt at rode med Toyota igen!!
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
3SGTE (jap) oktan 95/98Mandag 12-03-2007 kl. 13:43 |
for at ændre ladetryks begrænsning tror jeg nik mener toyo mekker
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
|
|
Fandt du ikke hvad du søgte?
|
|