Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce


 
Biler - mekanik  :  Om reparation, virkemåde, tuning mm.

3SGTE (jap) oktan 95/98



Forum rating: Top 500
Mandag 12-03-2007 kl. 11:31
    Vis profil  
Jeg har prøvet lidt forskelligt og unden tivl køre den best på 98 oktan.

Hvad har i ander kørt på der har haft sådan en japser kværn i jeres biler ?

Når jeg kommer 95 på min hakker den sku noget i det... Med V-power går det oki, 98 så rykker det...


-=TuxN=- Hvorfor Toyota.... fordi alle ander biler er efterligner.

3SGTE (jap) oktan 95/98



Forum rating: Top 5
Mandag 12-03-2007 kl. 11:57
    Vis profil  
95 ved normal boost og 98 ved 1,5/1,2 bar
kunne godt køre 92 ved normal boost, men den kunne godt finde på at selvantænde en gang i mellem.

men ingen hak eller ujævn gang
- Jesper
..det skal gøre godt at rode med Toyota igen!!


3SGTE (jap) oktan 95/98



Forum rating: Top 500
Mandag 12-03-2007 kl. 12:49
    Vis profil  
Okaj tak for info ! du er bare mesteren på de motore..

Jeg må prøve at skifte tændrør. Den hakker noget på 95 og vil ikke lade mere end 0,45 bar
og hakker noget....

Jesper havde du blændet den slange af der sidder fra acuatoren til den her VSV ventil ?
-=TuxN=- Hvorfor Toyota.... fordi alle ander biler er efterligner.

3SGTE (jap) oktan 95/98



Forum rating: Top 5
Mandag 12-03-2007 kl. 12:55
    Vis profil  
hmm..

Min var også MEGET vanskelig i starten, jeg måtte skifte tændrør, kabler, rotor og rotorhus, til gengæld gik dem også fra kedelig til kvik!

Jeg havde ikke blændet nogen slange, hvad tænker du på ?
- Jesper
..det skal gøre godt at rode med Toyota igen!!


3SGTE (jap) oktan 95/98



Forum rating: Top 50
Mandag 12-03-2007 kl. 13:43
    Vis profil  
for at ændre ladetryks begrænsning tror jeg nik mener
toyo mekker

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg