Biler - mekanik : Om reparation, virkemåde, tuning mm. |
Motorskift 4A-GE - 4A-GE
Torsdag 15-03-2007 kl. 23:49 |
Hej Alle Jeg har et kæmpe problem, jeg har en AE92 GTi og har i mellemtiden haft en 145 kompressormotor i bilen, og nu har jeg fået en 4A-GE hjem fra Finland da jeg så sætter den nye motor i ser jeg at der ikke er noget stik i det nye ledningsnet til IGNITEREN og til et rundt gult stik der sidder lige til venstre for IGNITEREN. Jeg ved ikke hvad IGNITEREN er og hvad den gør og hvor den skal forbindes til, og det gule stik er vel også vigtigt? Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, håber i kan hjælpe mig. For satan da...
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Motorskift 4A-GE - 4A-GEFredag 16-03-2007 kl. 17:09 |
Flyt de gamle dele fra den første motor over indtil alle stik passer og sidder hvor de skal.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Motorskift 4A-GE - 4A-GEFredag 16-03-2007 kl. 23:21 |
Tror overskriften skulle have været "Motorskift: 4A-GZE -> 4A-GE" De to motorer passer svjv ikke motorledningsnet sammen, da GZE'en kører med fordelerløs tænding og GE'en har strømfordeler. Om GE'en kan køre med fordelerløs tænding ved jeg ikke... - Michael //Corolla GT
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
|
|
Fandt du ikke hvad du søgte?
|
|