Biler - mekanik : Om reparation, virkemåde, tuning mm. |
Hiace 88HK vs. 102HK
Lørdag 19-05-2007 kl. 20:48 |
Hej, jeg overvejer at købe en Hi Ace diesel. Jeg har set på en med 88Hk og en med 102 Hk. Jeg antager forskellen ligger i turboen. Hvilken motor skal jeg vælge og er der flere fejl med motoren med turbo? På forhånd tak.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Hiace 88HK vs. 102HKLørdag 19-05-2007 kl. 21:12 |
det er motor styringen som er anderledes mener jeg.. de holder godt og kører uden problemer toyo mekker
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Hiace 88HK vs. 102HKLørdag 19-05-2007 kl. 21:52 |
Jeg har fundet ud af forskellen ligger i at 102HK har intercooler. Fungerer en intercooler som en turbo og skal motor kører lidt før jeg stopper motoren?
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Hiace 88HK vs. 102HKLørdag 19-05-2007 kl. 22:27 |
Intercooler er noget som man bruger på biler med turbo. den fungere lige som en normal vand/olie køler men det er i stedet den varme luft fra turboen som bliver ledt gennem intercooler og ind i motoren. Fluen / Stenvedel AE86
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Hiace 88HK vs. 102HKSøndag 20-05-2007 kl. 19:38 |
de første hiace med D4D 88hk og 102 hk har ikke intercooler facelift kører med cooler toyo mekker
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
|
|
Fandt du ikke hvad du søgte?
|
|