Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce






























 
Biler - mekanik  :  Om reparation, virkemåde, tuning mm.

den ultimative 4AGE sugemotor



Mandag 02-12-2007 kl. 11:10
som overskriften siger skal jeg til at bygge en motor,søger derfor alle de råd jeg kan få . lige fra maling af motor til de bedste stumper på markedet.regner med ca 200hk.alt info har int.

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 25
Mandag 02-12-2007 kl. 11:49
    Vis profil  Vis bilprofil
Ultimativ sugemotor og ca. 200hk.
Signatur fri zone

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 5
Mandag 02-12-2007 kl. 12:14
    Vis profil  
hmm.. 200hk på en 4AGE sug er godt.. men langt fra ultimativt..

Men hvad er dit budget?
- Jesper
..testaRolla..


den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 10
Mandag 02-12-2007 kl. 12:17
    Vis profil  
har hørt om silvertoppe med 240 hk..
så er nok den vej du skal gå
men er IKKE billigt..
Nu snart med Car Pc i Carinaen..

den ultimative 4AGE sugemotor



Mandag 02-12-2007 kl. 13:35
de koment.hjalp så ikke ret meget

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 10
Mandag 02-12-2007 kl. 13:46
    Vis profil  
vi prøver at finde ud af hvor mange penge du har at gøre godt med..
men lad os stille det op..
silvertop motor. ca 8000 kroner 150 hk
50 hk af 1000 kroner (ja koster 1000 kroner for hver enkel hest du skal have) = 50.000 kroner

alt ialt = 58.000. og nu har du 200 suge heste.

det er TEROIEN... noet andet er hvad der kan lade sig gøre i praksis..

men en silvertop eller 140hk motor ville være mit udgangspunkt hvis det skulle være en 4AGE. blacktop tror jeg ik kan holde til det..
Nu snart med Car Pc i Carinaen..

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 100
Mandag 02-12-2007 kl. 15:34
    Vis profil  
200 hk kan sagtens lade sig gøre, men det kræver en del $$ at få det til at holde. En fomula atlantic 4AG laver 240

Hvis jeg skulle bygge en hurtig 4AG blev det på basis af en smallport 16Ver. Det kan ikke betale sig at bruge en 20Ver, da stumperne er sværere at finde og samtidigt dyrere. Skulle det være var ville det være underordnet om det er en BT eller ST, da de dele, der er forskellige alligvel skal skiftes...
Nu med færdigrenoveret Corolla Coupé Friske billeder på min profil...

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 100
Mandag 02-12-2007 kl. 15:52
    Vis profil  
Her er lidt læsestof:
http://www.billzilla.org/4agmods.htm
http://forums.club4ag.com/zerothread?id=2073
http://forums.club4ag.com/zerothread?id=2130

Og lidt til øjnene:
http://www.jtuned.com/media/gallery%2Farticles%2FToyota%20AE86%20Hasselgren%2F013.jpg
http://www.jtuned.com/media/gallery%2Farticles%2FToyota%20AE86%20Hasselgren%2F014.jpg

Nu med færdigrenoveret Corolla Coupé Friske billeder på min profil...

den ultimative 4AGE sugemotor



Mandag 02-12-2007 kl. 20:14
Kig under Teile:

http://www.srf-racing.com/

//tom

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 250
Mandag 02-12-2007 kl. 21:16
    Vis profil  
bare et hurtigt regne stykke, en brugt formula alantic stål krumtap koster 6000 dollers og alt i den motor er racerstumper og så køre den med tør sump smøring og rotere 12000rpm og der er der ingen alm stumper der kan holde. En dtc motor som yder 280hk koster 150000kr i 2002 vel at mærke, så er det bare igang med at spare. Husk bremser og resten af drivlinien skal os ombygges. Men 200hk på en alm 4age er ikke helt umuligt. Erik høyer kørte rally i en ae86 med 196hk og det var enda med kaburator..bygget af Poul haikendorf(tror jeg nok det staves).
Corolla GT

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 10
Mandag 03-12-2007 kl. 02:00
    Vis profil  
der er ogå tinos motor.. den har han vist smidt et par kroner i
http://www.j-racing.dk/bilen.asp
(tino køre rally i en ae86.. en bornholmer)
En af de få "Extreme TE-fanatic" på Danmarks bedste bilside

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 100
Mandag 03-12-2007 kl. 06:48
    Vis profil  
Det var også mest for at vise den ultimative 4AG

Mindre kan selvfølgeligt gøre det og har du evnerne kan du selv forholdsvis billigt bygge en motor. Eriks røde Coupé laver vist ca 210 hk og har ikke kostet en kæmpe formue. Det skal så siges at Erik er DTC mekanikker

Læg mærke til dyserne, der sidder ligesom på en atlantic motor:
http://img.photobucket.com/albums/v622/JJGP/grindsted%202005/DSC00379.jpg
Nu med færdigrenoveret Corolla Coupé Friske billeder på min profil...

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 10
Mandag 03-12-2007 kl. 17:30
    Vis profil  
Hans Henrik...

Inden man kommer med en masse bud på hvad du kunne vælge hvad er så dit budget...? Over eller under 30.000 og hvad kan du selv...? Kan du selv lave alt, eller skal du have hjælp til det...?

/bm
Nu med min første Toyota diesel bil...

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 250
Mandag 03-12-2007 kl. 18:14
    Vis profil  
Han hedder Poul Heichendorff. Lidt om emnet er der også her:
http://members.tripod.com/FORD_DK/tre_veje_til_mere_power.htm

den ultimative 4AGE sugemotor



Mandag 03-12-2007 kl. 18:48
Det rigtigt Henrik.. Poul har lavet mit topstykke mener han tager små 15 kilo, der til kommer TRD knaster små 10 kilo, fabriksny shortblock 7 ribbet 4age, ca 15 kilo, TRD bolte til krumtapen 1 kilo, 45mm jenvey spjældhuse og DTA motorstyring ca 15-20 kilo, den har 191 hk, så det løber hurtigt op, mener Poul tager ca 55 kilo, for at lave sån en motor, uden benzin tilførslen.... men kan ikke anbefales til gadekørsel, så skal man skifte tændrør tit

Tino Jørgnsen
www.j-racing.dk


den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 100
Mandag 03-12-2007 kl. 19:56
    Vis profil  
Jan Pedersen
" http://www.jtuned.com/media/gallery%2Farticles%2FToyota%20AE86%20Hasselgren%2F013.jpg
http://www.jtuned.com/media/gallery%2Farticles%2FToyota%20AE86%20Hasselgren%2F014.jpg "

jeg kan ikke bedømme om det er savl eller s*d der løber ud af mig

hvis jeg havde 3 ønsker, så er det her vist et af dem
det er ikke reklame, blot en oplysning

den ultimative 4AGE sugemotor



Torsdag 04-12-2007 kl. 17:41
Skal man kun have 200 hk, er det efter min mening tåbeligt og starte på en 16v, med ret få midler(penge) når man 200 hk på en blacktop.


den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 5
Torsdag 04-12-2007 kl. 17:55
    Vis profil  
Jeg er enig.. gi en BT nogle andre knaster, gode luftveje og en programmérbar styring der er kørt ordentlig ind og du er tæt på, få den evt. balanceret
- Jesper
..testaRolla..


den ultimative 4AGE sugemotor



Torsdag 04-12-2007 kl. 18:20
Man skulle havde været hurtig, da erik ville sælge hans 198hk 4age 16v for 22 kilo, det var billigt.Ved man hvordan man sætter det rigtig sammen, behøver det ikke koste de priser man ser.
Men dem er der jo så ikke så mange af.

den ultimative 4AGE sugemotor



Lørdag 05-12-2007 kl. 16:11
det er ikke så vigtigt med prisen.skal bruge en god motor,den skal bruges til rally så det hjælper ikke noget med hverken 20v eller turbo.vil gerne i kontakt med poul heichendorff hvis der er nogen der kan hjælpe med det.

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 50
Lørdag 05-12-2007 kl. 22:21
    Vis profil  Vis bilprofil
http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?twoFieldName=poul+heichendorff&twoFieldAddr=&x=0&y=0

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 5
Tirsdag 06-12-2007 kl. 10:07
    Vis profil  
Nej hvis det er til rally, så blir du straffet med turbo eller 20v, ta lige en snak med Poul, eller også kan westspeed også hjælpe
- Jesper
..testaRolla..


den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 5
Tirsdag 06-12-2007 kl. 10:46
    Vis profil  Vis bilprofil
Hvor mange rally-km er der i sådan een? 5000?

aut viam inveniam aut faciam


den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 5
Tirsdag 06-12-2007 kl. 10:47
    Vis profil  
.. som udgangspunkt en del mere.. men en god Castrol TWS burde den kunne klare MEGET mere..
Også med 200hk..

- Jesper
..testaRolla..


den ultimative 4AGE sugemotor



Torsdag 07-12-2007 kl. 20:57
En agze(170 hk) motor renoveret fra a til z og et stort remhjul, så er man da meget tæt på 200 hk, eller tager jeg fejl...

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 10
Torsdag 07-12-2007 kl. 21:11
    Vis profil  
christian...

det er så langt fra en SUGE motor ;)
den bliver tvangsfodret..
En af de få "Extreme TE-fanatic" på Danmarks bedste bilside

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 10
Torsdag 07-12-2007 kl. 23:32
    Vis profil  
hvis du ville bygge en god motor men stadig spare ligt på pengene så købt så meget af det som over hovet muligt fra TRD. det er en smulle billiger i forhold til Toda, JUN, HKS, sard og Tomei.
køb et godt olie filter og en god olie som passer til motoren og din type heste.

Fluen / Stenvedel
AE86


den ultimative 4AGE sugemotor



Søndag 08-12-2007 kl. 09:39
Bortset fra knaster, så kan du godt lave 200hk på orginal toyota dele, ingen grund til og købe dyre tunings stumper.
Og hvis det holder til bundgas rundt på nürenbergring, så tror jeg også det holder til landevejs kørsel.

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 10
Søndag 08-12-2007 kl. 10:19
    Vis profil  
der er et par flere dele som skal udskiftes med ikke originale dele vis det skal blive optimalt. men ja men kan nå langt med originale dele men ny lyder det ikke lige fram som om han kun ville benytte sig af det originale toyota sortimen.

der er også forskæl på at køre en tur på Nürenbergringen og så komme ud til klub rally.
Fluen / Stenvedel
AE86


den ultimative 4AGE sugemotor



Søndag 08-12-2007 kl. 10:38
Ja der er MEGET forskel, det er MEGET mere belastende 5 runder på ringen,end klub rally

Nu snakker du optimalt, det er jo svært og definere, alt efter hvem du spørger.
Folk har tendens til TOTAL overkill når de bygger en motor.
Der er jo mange små ting der gør at en motor yder meget, ikke nødvendigvis en masse dyre tuningsdele man piller ned af hylden, og bare skruer på.Det beviser erik's motor.
Tag nu min egen starlet turbo motor, det er en orginal 5efe med 90hk, den laver 187 hk ved kun 0.65 bar, det er en del mere end tommelfinger regel siger, og der er ikke EN eneste tuningsdel i den.


den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 100
Søndag 08-12-2007 kl. 15:29
    Vis profil  
Du har helt ret, Finn. Toyotadele holder meget langt hen ad vejen. Jeg har en kammerat, der har kørt 1½ rallysæson (motoren kører stadigt, men bilen er solgt) med ganske almindelige dele. Det lavede 180 hk, så det er ikke umuligt, selv om der er lidt op til 200 hk.

Man skal så også vurdere om det kunne være bedre at nøjes med 190 hk og i stedet få et bedre moment. En hel anden ting er så hvor man får ydelsen målt, for det svinger meget!
Nu med færdigrenoveret Corolla Coupé Friske billeder på min profil...

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 5
Onsdag 09-12-2007 kl. 10:53
    Vis profil  
Man skal også huske på at ofte står std bilerne af på banerne pga. varme og dårlig olie.. akal den bruges på en bane er en super god olie og oliekøling et absolut must!

Desuden kan man smide konstant strøm til kølerblæseren.

Min MR2 fik den onde lyneme noget banetæsk og der sidder motoren bagi.. ikke optimalt for kølingen..
- Jesper
..testaRolla..


den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 5
Onsdag 09-12-2007 kl. 11:13
    Vis profil  
men for ikke noget ud af at give blæseren konstandt strøm på en AE86 da motoren jo liger forand og den for rigeligt med luft under kørsel. men lad helere motorenb stå i tomgang nogle minuter efter den er blivet brugt.

Fluen / Stenvedel
AE86


den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 250
Onsdag 09-12-2007 kl. 11:21
    Vis profil  
Er møllen ikke drevet af vandpumpen på en AE86 da?

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 250
Onsdag 09-12-2007 kl. 11:42
    Vis profil  
jo det er den men den tager grafter fra motoren og derfor bliver der somrelgt sat en el blæser på i stedet for. en el blæser har også den fordel at give mere eller kan give mere luft når motoren køre med lavere omdrejninger.
Fluen / Stenvedel
AE86


den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 5
Onsdag 09-12-2007 kl. 14:42
    Vis profil  
På AE86 skal der en elblæser på ja, men det giver altså noget at lade blæseren køre hele tiden ved klubrally o. lign. der er ikke meget fartvind der
- Jesper
..testaRolla..


den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 5
Onsdag 09-12-2007 kl. 15:47
    Vis profil  
tvyvler meget på man ville få noget ud af det. har selv en el blæser monteret på min og den er sat til at tænde ved ca. 90grade og det er minimalt hvad den køre. i år og spesialt her inden den bliv sat ind fik motoren nogle tæsk da den bare skulle dø.
Fluen / Stenvedel
AE86


den ultimative 4AGE sugemotor



Onsdag 12-12-2007 kl. 15:38
tak for alle jeres kom.men har ikke rigtigt fået nogle konkrete tips,andet end poul heichendorff og han kan ikke lave en komplet motor får under 100.000.-dk.søger stadig alle de ideer der er på denne side.men de skal nok være lidt mere konkrete

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 100
Onsdag 12-12-2007 kl. 16:07
    Vis profil  
Så tror jeg du skal stille et mere konkret spørgsmål, for der er mange aspekter ved at bygge en motor...
Nu med færdigrenoveret Corolla Coupé Friske billeder på min profil...

den ultimative 4AGE sugemotor



Søndag 16-12-2007 kl. 14:40
http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=10205



den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 500+
Onsdag 19-12-2007 kl. 22:59
    Vis profil  
Prøv at se her eller kontakt mig på 20201193
www.t-t-h.dk

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 500+
Torsdag 20-12-2007 kl. 11:35
    Vis profil  
jeg ville tage en snak med westspeed få ham til at lave toppen evt få den planet en smule og andre kaster justerbare takt hjul få lavet en krumtap eller køb en evt kig ebay usa få en blok med undersmøring og med de store lejer at lave det hele i og en smal block altaså fra det man kalder en 140hk version har lidt mindre ventil og det øger dit moment en smule skulle eft sigende give bedre træk fra bunden som er et must i klubrally pas på med at få toppen portet for meget da det kan resultere i ringere resultat jeg er næsten sikke på westspeed vil andbefale ikke at gøre noget ud over knaster og en polering for optimal flow og andre løfter/fjedre afhængi af løft/omdr. til bunden vill jeg nok købe nogle plejlstænger der er lette og afvejet og nogle smedet stempler få det hele samlet og bagefter hvis det skulle være købe et sæt spjældhus fra en blacktop 45 mm og så købe mellemlægnings stykket der koster 2500 plus fragt der passer directe på toppen et godt filter og nogle tragte der passer til og det er igen alt efter omdr om det skal være kort eller lang og så en motor styring dertil og et godt tændingsanlæg med dette skulle du gerne få en effekt omkring 190hk og en motor der kan holde i et par sæson men husk nu for gudsskyld at evt sætte shiftlight eller omdr begrænser på

den ultimative 4AGE sugemotor



Torsdag 20-12-2007 kl. 16:56
Ordenligt tændingsanlæg?? hvad er der galt med det orginale?
Kan det tænde igennem til 2 bar og 9400 rpm=559hk, er der squ ingen grund til og opgradere det.

Inden folk går helt i selvsving og anbefale alle mulige tunings stumper, bør de nok undersøge hvad det orginale kan hånere, INDEN det kommer med GODE råd -

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 500+
Torsdag 20-12-2007 kl. 17:37
    Vis profil  
hvad er det for nogle kabler finn, der er forskæl på om det er fra en 124 eller 140hk så umelbart tror jeg også de er anderledes på 20vrene.
Fluen / Stenvedel
AE86


den ultimative 4AGE sugemotor



Torsdag 20-12-2007 kl. 17:48
Squ lige meget om det er fra 124 eller 140 hk, det skal squ nok tænde igennem til de 200 N/A hk.
Det kan en flintesten når der ikke er tryk.
Husk der skal kun en gnist til og tænde benzin.

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 500+
Torsdag 20-12-2007 kl. 21:07
    Vis profil  
fin jeg er godt klar du ved nok hvad du snakker om men jeg snakker ikke om at det originale ikke dur et godt tændingsanlæg om man optimere det gamle sa det passer er vel stadig et godt tændingsanlæg jeg ved kun at vi skiftede det originale ud til et anden type men det kan man jo gøre som man vil han spurgte til råd han kunne bruge til noget og jeg syntes jeg vill prøve at hjælpe ham til at få en billig men stadig rimelig konkurence maskine til forholdsvis stadig billige penge

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 500+
Torsdag 20-12-2007 kl. 21:13
    Vis profil  
og grunden til vi lavede tænding om var at der blev monteret karburatorer og derfor ingen motor styring kun en fordeller med en hall giver og nogle tændings stumper fra en ford men man kan som sagt bruge mange stumper kun fantasien sætter grænsen

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 500+
Torsdag 20-12-2007 kl. 21:13
    Vis profil  
og grunden til vi lavede tænding om var at der blev monteret karburatorer og derfor ingen motor styring kun en fordeller med en hall giver og nogle tændings stumper fra en ford men man kan som sagt bruge mange stumper kun fantasien sætter grænsen

den ultimative 4AGE sugemotor



Fredag 21-12-2007 kl. 15:00
Klart hvis det orginale er slidt eller ikke virker optimalt, skal der gøres noget.
Men et tændingsanlæg fra 4age er ret kraftig, og tænder fint igennem ved over 2 bar, derfor jeg ikke syntes det er nødvendig og invistere i andet tænding, ved 200 N/A hk.
Men dette er bare min mening,og så fordi jeg kan kan lide og bruge orginale dele, især hvis de fint kan klare det.


den ultimative 4AGE sugemotor



Lørdag 02-09-2008 kl. 10:34
Det er ikke en kæmpe udskrivning at bygge en 201 HK motor
Har i min 201 HK på sug. Det virker og holder fint

den ultimative 4AGE sugemotor



Lørdag 02-09-2008 kl. 17:10
Jamen morten, fortæl os dog hvad der er lavet ved motor, og mere vigtigt, hvor er den målt

den ultimative 4AGE sugemotor



Torsdag 20-11-2008 kl. 15:34
Motoren er ikke startet endu, men de følgende dele har jeg købt i england og USA, da min personlige holdning til at købe stumper herhjemme, er lig røvpuleri - de griner så snart man træder ud af døren ret og sagt. målet med motoren er blevet 200 heste uden lattergas og 250 med, men nu må vi se.

Standard Rolla GlassBack GTi-twinner 4AGE med silvertop 124HK standard, modificeret med følgende:

Topstykket og svinghjul af, sendt til Næstved Cylle-service, afdrejet, planet og portet så meget som muligt. Han har gjort til nye stempelringe, løftere, monteret de nye knaster, monterede derefter tandrem og takthjul. Derefter justeret takthjul for mig da det skulle være et helvede, uden viden og værktøj til netop det.

Stumperne:

Kent-Cams 306 graders knastaksler.

Piper Cams justerbare takthjul.

OBX 4-2-1 bananskrald 2".
derfra komplet one-twopipe 2" udstødning svejst til OBX'et.

2 X 2 komplet 42mm Omex spjældhuse med tragte (boobm)
Omex stand-alone styresystem til spjæld'ne og diskette med fuel-map, styreboks, og div. kabler, AKA turn-the-key-kit-all-in-one.

4 stk. Green 50mm luftfiltrer

:ws)NOS wet-system, lattergas/benzin-indsprøjtning med 50HK dysser

ACT 199lbs kobling.

B&M shortshift dertil.

KAAZ Limited Slip differensiale-spær - for en god brænder's skyld.

:-dnSænkning foran, ca. 2cm. med en vinkelsliber, som prikken over perfomance... kører uden kørekort så rolla SKAL være diskret.

Har hørt at NETOP 4AGE har problem med stempel 4 da det vil slibe hul i siden af blokken, ved for mange omd. på længere sigt. Derfor skal omd.begrændseren helst bibeholdes, medmindre man ikke bygger den til at holde, som TOYOTA jo ellers er kendt for at gøre...:love)

det er en selvfølge IKKE at spare nogle steder, ved tuning op imod dette (ja et skud i tågen for at forklare), tandrem, tændrør, vrem, tændrørskabler ALLE småting skal skiftes, bare dem mindste tvivl om det er iorden - UD MED PISSET! andet kan få konsekvenser i mange tilfælde og hvem gider være en sjusker. Enten VIL man ellers kan man spille smart med lille-brian-KN-kit på tanken (klap-ham-et-par-håndmadder-fra-mig-stil)

Kittet her - kun til motoren har kostet op imod de 45-50kilo, så ja som ALLE ved kan man ikke tune ordenligt uden det koster en kasse pilsner - eller 3... PRIS OG KVALITET/OMFANG FØLGES AD!

Omex-indsugningskittet kostede alene op imod 19000 kroner med fragt. og kan købes her: http://www.bodykitsonline.co.uk/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=10_11158_66_843&products_id=626

men held og lykke til... ønsket af den 23 årige Rønnede-tilhænger:p made by -meeeee-

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 100
Torsdag 20-11-2008 kl. 17:32
    Vis profil  
Og hvad regner du så med at få ud af den med 304 graders knaster på en motor begrænset til 7700 omdr/min?
Nu med færdigrenoveret Corolla Coupé Friske billeder på min profil...

den ultimative 4AGE sugemotor



Torsdag 20-11-2008 kl. 18:33
med original begrænser er det nok med 264-272 graders knaster.


den ultimative 4AGE sugemotor



Torsdag 20-11-2008 kl. 19:37
Hvor skriver han at han kører med orginal ECU og standard rpm begrændser ?

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 10
Torsdag 20-11-2008 kl. 20:43
    Vis profil  
Citat: "kører uden kørekort så rolla SKAL være diskret."

^ Sidder sku og håber at der sidder en betjent og tjekker dit specielle navn ud og kommer og henter vognen...

/bm
Jeg kan klare 0-100 km/t på under 5 sek...

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 100
Fredag 21-11-2008 kl. 19:55
    Vis profil  
"Har hørt at NETOP 4AGE har problem med stempel 4 da det vil slibe hul i siden af blokken, ved for mange omd. på længere sigt. Derfor skal omd.begrændseren helst bibeholdes"
Nu med færdigrenoveret Corolla Coupé Friske billeder på min profil...

den ultimative 4AGE sugemotor



Fredag 21-11-2008 kl. 20:49
Hehe ja så er 304 grader knaster da lidt OVERKILL

den ultimative 4AGE sugemotor



Forum rating: Top 100
Lørdag 22-11-2008 kl. 11:59
    Vis profil  
Joeh deeet! Mon ikke 9k er mere realistisk? Desuden er det ikke ret mange specielle dele der skal til for at få det til at holde. Min kammerat byggede selv en 180 hk motor, hvilket svarer til 190 hk ved Reichendorf Den blev tævet 1½ rallysæson, hvorefter bilen blev solgt. Og den kører stadigt...
Nu med færdigrenoveret Corolla Coupé Friske billeder på min profil...

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg