Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce




























 
Biler - mekanik  :  Om reparation, virkemåde, tuning mm.

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 10
Mandag 11-12-2007 kl. 23:12
    Vis profil  
hvor stor er risikoen ved at køre med en anden motor end standard..
feks en turbo motor i en alm bil.
bliver i aldrig stoppet?
og hvad hvis man bliver stoppet og de tjekker?
noget man siger så man slipper? feks overtaler om at den er født med den?

går lidt og drømmer om en subaru impreza 2.0r fra 2006. også smide en turbo kværn i. men er mere om det er risikoen værd.
er jo ik fordi der køre vildt mange imprezaer rundt. så er jo nok ik hver dag politimanden ser en. griner
En af de få "Extreme TE-fanatic" på Danmarks bedste bilside

Risiko ved at køre med anden motor?



Mandag 11-12-2007 kl. 23:37
Gætter på der kommer ca. 5 forskellige svar på hvad der sker.


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 50
Onsdag 12-12-2007 kl. 00:06
    Vis profil  Vis bilprofil
Mit bud er at risikoen for at blive stoppet og få bilen undersøgt på stedet er lig nul. Sandsynligheden for at en betjent kan genkende en turbo er lig nul. Sandsynligheden for at han ved om din model er typegodkendt med turbo er endnu mindre...

Men bliver du involveret i en ulykke sidder du i lort til halsen, uanset om det er din skyld eller ej.

Risiko ved at køre med anden motor?



Onsdag 12-12-2007 kl. 00:08
Michael: Det vil sige hvis han kører bilen i grøften, så dækker forsikring ikke ?.Hvis nej, er det så noget du ved, eller noget du har hørt ?.

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 50
Onsdag 12-12-2007 kl. 00:17
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg tænkte ikke på eneulykke, men på en ulykke med en tredie part og (alvorlig) personskade. Sorry for at være upræcis.

Risiko ved at køre med anden motor?



Onsdag 12-12-2007 kl. 00:25
Det er vel i principet lige meget

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 100
Onsdag 12-12-2007 kl. 00:32
    Vis profil  
min teori, eller hvad jeg tror, så kan/vil en betjent der stopper dig, og ed lidt om hvordan en bov lyder, kalde bilen til syn, evt. lave en £77 hvis den stadig eksistere. så vil det jo være naturligt at man piller "legetøjet" af inden man presenterer den for en synsmand. detter er tilfældet hvid det er en bil, det ikke bliver lavet oe med tryk.
hvis det er en bil, som man kan sammenligne med en anden model, med tryk så havner man nok i et afgifts spørgsmål og får en flot girokort at hænge op på væggen.
det er ikke reklame, blot en oplysning

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 50
Onsdag 12-12-2007 kl. 00:33
    Vis profil  Vis bilprofil
Ja, i princippet er det lige meget. Forskellen er at du sikkert kan undgå at få politiet involveret hvis du "bare" ryger i grøften og så kan du nå at pille turboen af inden taksator kommer.

Du kan kun få en typegodkendt bil forsikret på alm. betingelser (det kan godt være Lloyds og den slags vil forsikre hvadsomhelst, men nu snakker vi normale bilforsikringer). Hvis du bilder forsikringsselskabet ind du har en std. vogn men laver konstruktive ændringer på den som Færdselsstyrelsen definerer det, har du begået mened og forsikringen dækker ikke.

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 100
Onsdag 12-12-2007 kl. 00:35
    Vis profil  
"Gætter på der kommer ca. 5 forskellige svar på hvad der sker."
starlet.. du har en del erfaring i det miljø, har du et svar man kan holde sig til?
det er ikke reklame, blot en oplysning

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 12-12-2007 kl. 07:01
    Vis profil  
Jeg er ofte blevet stoppet og på trods af at min er godkendt, bliver jeg sq kaldt til syn.. det er fandme ringe!!

Det er KAN ske ved ulykke hvor kaskoen skal involveres er at din dækning kan frafalde, men det er HELT op til din forsikring at vurdere omstændighederne.
- ansvar kan aldrig frafalde, men du kan komme til at blive opkrævet for den senere, alt efter omstændigheder.

- længere er den ik.

Det er ikke noget jeg har prøvet, men det svar jeg fik fra Sønderjyske forsikring.
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 12-12-2007 kl. 08:12
    Vis profil  Vis bilprofil

Hvis du fører en ulovlig bil og er involveret i et alvorligt uheld, ja så sagsøger dit eget og modpartens selskab røven ud af bukserne på dig og dine børn i 12 generationer. Ordet her er 'regres'

Det er ikke politiet eller syn du skal frygte.
aut viam inveniam aut faciam


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 12-12-2007 kl. 10:43
    Vis profil  
Nej de gir dig højest en bøde i en betalelig str. men så kommer der også en regning fra skat, såfremt bilen falder under katagorien konstruktive ændringer eller over 20%
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 50
Onsdag 12-12-2007 kl. 11:30
    Vis profil  Vis bilprofil
Bøden fra politi og girokortet fra Skat er pebbernødder i denne sammenhæng. Ja, dit forsikringsselskab betaler i første omgang skadeslidte, men de henter derefter hver en krone hos dig, for du har brudt kontrakten med dem ved at lyve om du kører i en lovlig, typegodkendt, mens du kører i en ulovlig bil. Det er ikke særligt svært at forstå, ærligt talt. De dækker heller ikke hvis du er beruset, vel? Det er også kontraktbrud.

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 12-12-2007 kl. 11:39
    Vis profil  
Jep.. det er en skidt ting ikke at have det på det rene med forsikringen
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Onsdag 12-12-2007 kl. 11:44
Dœkker de hvis du har lavet konstruktiv œndringer, ved og montere en ikke tuv godkendt undervogn, œnret sporvide ?

Og jo, du kan sagtens forsikre en bil der ikke kan synes med motor hvor der er eftermonteret turbo...


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 12-12-2007 kl. 11:49
    Vis profil  
Ordet sagtens vil jeg ikke bruge, men det kan lade sig gøre.

Og igen.. om de dækker ved ulovlig undervogn.. det er op til forsikringen at vurdere
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Onsdag 12-12-2007 kl. 14:19
Lige netop, de vudere om motoren og forøgede effekt er skyld i ulykken, på samme måde som de vudere om din undervogn var skyld i den ikke blev på vejen, og om dine opgraderede bremser var skyld i du ikke kunne bremse.
De skal så påvise(sandsynliggøre) det er derfor ulykken skete.

Det er faktisk lige sket, godt nok eneulykke, der dækkede forsikring uden problemmer, dog ville de ikke dække IC, og rørføring.


Jesper: Har ikke haft problemmer i min forsikring med og forsikre den med eftermonteret turbo.


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 12-12-2007 kl. 14:32
    Vis profil  
Nej det ved jeg du ikke har :)

Dog er det også så fair, at såfremt ulykken ikke kunne undgåes, uanset bilens stand, så kan du ikke bebrejdes, ulykken SKAL kunne kædes sammen med bilens stand.
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Onsdag 12-12-2007 kl. 14:35
yeps, og det gør de med nedslidte dæk, tror det er 25% pr/dæk de trækker fra.

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 12-12-2007 kl. 14:41
    Vis profil  
Jep
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 10
Onsdag 12-12-2007 kl. 17:26
    Vis profil  
ok. dvs hvis jeg snakker med min forsikring og han vil forsikre den på trods at at der ligger en kraftigere motor i. så burde jeg ik have noget af frygte.. rent forsikrings mæssigt?
som vist er det der lyder slemest..
En af de få "Extreme TE-fanatic" på Danmarks bedste bilside

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 50
Onsdag 12-12-2007 kl. 17:32
    Vis profil  Vis bilprofil
Ja, det vil jeg mene. Hvis du skriftligt orienterer forsikringen om sagen og de skriftligt siger OK, er den potte ude. Så er der især Skat tilbage men du skal være SÅ usandsynlig uheldig for at det sker. Du har vundet i lotto inden da...

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 10
Onsdag 12-12-2007 kl. 17:35
    Vis profil  
nu har jeg verdens bedste forsikring.. og en personlig forsikrinsmand jeg snakker godt med.. så tror ik det vil være noget problem.
men den tid den sorg.. ;)
En af de få "Extreme TE-fanatic" på Danmarks bedste bilside

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 12-12-2007 kl. 17:48
    Vis profil  
Du SKAL bare sørge for at du får det på skrift.. ellers kan du snakke nok så godt med din assurandør.. i sidste ende er beslutningen nemlig ikke op til ham, ved evt. ulykke
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 250
Onsdag 12-12-2007 kl. 17:50
    Vis profil  
Er jurist af uddannelse og giver Roberto og Michael ret (lidt længere oppe). Hvis du kører i en bil der ikke er lovlig og er skyld i en ulykke så betaler forsikringen for evt. skader på 3. mand - det har de pligt til. MEN selskabet kan naturligvis gøre regres overfor dig og hente hver en krone hjem igen - tvivler i denne sammenhæng på, at de overhovedet vil forsikre en bil som ikke er godkendt med den pågældende motor. Selvom du skriver det til dem. Men det er deres problem.

Et andet aspekt er vel også er der nok er en grund til at en bil er godkendt med den motor den har. Vi er jo andre der også kører på de samme veje som dig!
livet er for kort til franske biler

Risiko ved at køre med anden motor?



Onsdag 12-12-2007 kl. 17:59
Prøv og læs lidt længere ned også, sådan fungere det i den rigtige verden.


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 250
Onsdag 12-12-2007 kl. 18:34
    Vis profil  
Har læst det - er da godt klar over at nogle taksatorer er til at snakke med og der sikkert er mange lokumsaftaler. Men jeg tror nu, at de fleste forsikringsselskaber er ret ligeglade med den lille mand, hvis de skal betale 5-10 millioner til en skadelidt person på grund af en ulovlig bil... og kan komme uden om det problem ved at kræve regres.

Men som jeg skrev, så er det bare min mening.
livet er for kort til franske biler

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 10
Onsdag 12-12-2007 kl. 20:10
    Vis profil  
Gider ikke læse indlæg...

Men jeg vil gætte på hvad der sker:

Hvis du møder policen: Betjenten forstår ikke noget om motorer og det hele ser originalt ud... altså sker der ikke en skid. Betjenten kan se at der er lavet noget om sender han dig til syn, du kan altså nå at lave det om inden syn...

Hvis du møder en synsmand: Hvis det hele ser originalt ud og den ikke forurener mere end den skal tror jeg ikke der sker det store med mindre han kender den specifikke model. Men ser det uoriginalt ud kommer du helt sikker til at skulle stille med en masse papir, på ombygninger og sådan noget...

Hvis du møder SKAT: Så giver de fløjten i om det kan synes men vil bare have penge, der er flere forskellige måder hvorpå de beregner det men det skal nok komme til at koste lidt...

Hvis du køre galt: Hvis du har snakket med forsikringen, og sagt at du har bygget dem om (om det så er lovligt eller ej) er der som regl ingen ko på isen... Men har du ikke meldt det kan der være problemer med kasko...

Hvis du møder mig: Så vil jeg have en tur...

5 forskellige ting som Finn også gættede på i starten...

/bm
Nu med min første Toyota diesel bil...

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 10
Onsdag 12-12-2007 kl. 21:40
    Vis profil  
du får lige den her for den sidste bemærkning
En af de få "Extreme TE-fanatic" på Danmarks bedste bilside

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 12-12-2007 kl. 21:46
    Vis profil  
hehe
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 250
Onsdag 12-12-2007 kl. 22:46
    Vis profil  Vis bilprofil
min far´s arbejdskolega´s søn kørte ind i en svinestald i en solo ullykke, der blev bilen taget med til syn inden han fik den igen .. og der blev det vurdere at der var lavet konstruksions ændrninger som blev vurdert til at det var ændringernse skyld .. så gjorde at han skylder forsikrings selskabet 600.000 kr.
ved så ikke hva det var der var lavet med bilen ..

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Torsdag 13-12-2007 kl. 08:55
    Vis profil  Vis bilprofil
Så er man sq da osse for dum, hvis man anmelder skaden.

aut viam inveniam aut faciam


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Torsdag 13-12-2007 kl. 09:03
    Vis profil  
Sucks..
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Torsdag 13-12-2007 kl. 10:45
    Vis profil  Vis bilprofil
Så kan han da bare lære det, og måske om 25 år når han har betalt det af, tage kørekort igen og køre pænt :))

aut viam inveniam aut faciam


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 100
Torsdag 13-12-2007 kl. 11:02
    Vis profil  
Der er en chance for at bonden hvis stald blev ødelagt har meldt det til policen og forsikringen
TOYOTA Carina E

Risiko ved at køre med anden motor?



Torsdag 13-12-2007 kl. 16:59
Bo: Ja det kan så være alt fra nedslidte dæk, bremser, undervogn, motor.


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 50
Torsdag 13-12-2007 kl. 20:03
    Vis profil  Vis bilprofil
Starlet power, du bliver ved med at komme med samme udokumenterede påstand, at det er forsikringsselskabet, der skal dokumentere at det er den ulovlige konstruktuktive ændring, er er skyld i ulykken, for de ikke skal dække.

Vil du være rar at kommentere på denne situation: Vi er enige om at en Golf 1,4 er massivt billigere i forsikring end en Golf GTI V6 (som mit selskab i øvrigt overhovedet ikke vil forsikre!). Hvorfor er der prisforskel? Godt så, jeg køber en Golf 1,4, men bygger den om til en GTI V6 uden at fortælle forsikringsselskabet om det. Er min nye bil så forsikret?

Jeg vil gerne citere fra "Betingelser for bilforsikring" som jeg har hos Tryg gennem IDA (min fagforening):

§1, "Flytning og risikoforandring":
"Der skal snarest muligt gives skriftlig meddelelse:"
[...]
"Når der sker forandring i den risiko, der er beskrevet i ploicen, f.eks. vognskifte, køretøjets anvendelse, vægt, tilkoblingsanordning, forøgelse af køretøjets værdi eller tilbehør.

En risikoændring vil præmie- og selvrisikomæssigt blive reguleret fra ændringstidpunktet i overensstemmelse med gældende tarif

NB. Undladelse af at give oplysninger om risikoændringer kan medføre, at retten til erstatning bortfalder helt eller delvis.

(den fede fremhævelse er ikke min, men forsikringsselskabet). Kan vi så blive fri for mere vrøvl om at ulovlige biler er dækket?


Risiko ved at køre med anden motor?



Torsdag 13-12-2007 kl. 20:36
Den er forsikret som en 1,4, altså du får erstatning der svarer til en 1,4.
Men igen en vuderingssag, hvis de vudere du har kørt 300, hvilket en 1,4 ikke kan, så har du et problem, lige som hvis dine dæk er slidte, og du kører med ulovlig undervogn, og andre bremser.

Samme som der skete for ham med turbomotor i starlet, de ville ikke dækker IC, rørføring og div ting der ikke svarer til den standard motor der lå i.



Risiko ved at køre med anden motor?



Torsdag 13-12-2007 kl. 22:16
"Der er en chance for at bonden hvis stald blev ødelagt har meldt det til policen og forsikringen "

Så skal man bare sætte ild i bil og løbe sin vej :D ej det er gas. det må man jo ikke

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 250
Fredag 14-12-2007 kl. 09:03
    Vis profil  
-> Michael Eriksen: Nemlig! Grunden til den kraftige fremhævelse at lige præcis dette vilkår er, at du ved ikke at oplyse om ændringerne (og i øvrigt foretage dem på en bil der ikke er godkendt til det) gør dig selv erstatningsansvarlig. Det skyldes reglerne om "culpa" i DK. Hvis du handler groft uagtsomt eller direkte med forsæt (bygger din bil om) så har du handlet "culpøst" og dermed gjort dig selv erstatningsansvarlig OVERFOR FORSIKRINGSSELSKABET. Selvfølgelig dækker selskabet dine skader (det skal de), men de vender lige 180 og giver dig en regning til betaling ved kasse 1.

Desuden har du yderligere gjort dig selv skyld i svig og aftalen kan helt eller delvist tilsidesættes.
livet er for kort til franske biler

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 250
Fredag 14-12-2007 kl. 09:09
    Vis profil  
... med "skader" mente jeg selvfølgelig skader som du påfører 3. mand i tilfælde af ulykke. Invaliderer du en person så han/hun eks. ikke kan arbejde mere eller er afhængig af hjælp resten af livet, snakker vi erstatninger på op til 5 mio.
livet er for kort til franske biler

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 250
Søndag 16-12-2007 kl. 12:54
    Vis profil  
Hey
Okay har lige læst hele indlægget og hvis man skal undgå ikke at betale til sin forsikring skal man altså gøre følgende:

Skrive til dem at bilen har konstruktive ændringer (motor, undervogn osv.) og om de stadig vil forsikre den. Således at man har det på skrift fra forsikringen.

Er det korrekt?

Hvis man nu vil gå den "rigtige vej" og have tryk på f.eks. en ældre Corolla. Den fås ikke i DK i en version som har tryk på...kun i Japan. Hvad gør man så?
Kan det lade sig gøre at bygge en 4agze 145HK motor over på en Corolla GTi ae92 1990 124HK ? Det er jo for det første under 20% og så har den ikke wastegate. Vil man kunne få sådan en synet og godkendt i DK og af forsikringen?

mvh. Kenneth
CoolRacing.dk

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 10
Søndag 16-12-2007 kl. 18:01
    Vis profil  
det er muligt.. og lovligt..
er netop det jesper har gjort ;)
altså en 4agze i en ae92 ;)
En af de få "Extreme TE-fanatic" på Danmarks bedste bilside

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 250
Søndag 16-12-2007 kl. 18:14
    Vis profil  
Cool okay ...jeg troede det var helt umuligt i lille DK med de strenge regler!

mvh. Kenneth
CoolRacing.dk

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Søndag 16-12-2007 kl. 20:14
    Vis profil  
Det er ikke umuligt, men det er heller ikke noget man bare gør.. de fleste har en forventing om at tingene sker af sig selv..
Det er DIG der skal forklare og have tingene på det rene overfor færdselsstyrelsen.. det er IKKE dem der kommer med papire osv. ;)

Men.. i princippet kan alt lade sig gøre, hvis man vil gøre sig besværet at få det godkendt af TÜV
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 100
Tirsdag 18-12-2007 kl. 17:46
    Vis profil  
Nu ved jeg godt at der ikke er mange herinde der har meget til overs for bladet Vmax, men der var faktisk et spørgsmål om præcis det samme i sidste måneds udgave. De svarede faktisk det samme til spg. som Starlet Power skriver: at det bliver vurderet om det er de konstruktive ændringers skyld at ulykken er sket. Men en lille smule logisk tænkning tror jeg ikke det er noget de finder svaret på ved at sidde og slå med terninger, jeg vælger at tro at de faktisk har forhørt sig omkring. I princippet kan det vel også være lige meget om du har 10 eller 1000 hk hvis du nu kører en cykelist ned i en højresvingsulykke med 15 km/t..
* 4runner 3.0 V6
* Sportsvan 2.0 D-4D
* Starlet 1.3 Xli


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 10
Tirsdag 18-12-2007 kl. 18:23
    Vis profil  
netop.. og om jeg køre 110 på landet med 160 hk eller 300 hk kommer vel ud på et.
er der en der hopper ud foran biler så er jeg lige vidt.
altså. ville ik have kunne undgå at ramme hvis jeg kun havde 160 hk.. vel?
En af de få "Extreme TE-fanatic" på Danmarks bedste bilside

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Tirsdag 18-12-2007 kl. 22:46
    Vis profil  
Gennemsnitlig er det også svaret i denne tråd..
- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 50
Onsdag 19-12-2007 kl. 00:57
    Vis profil  Vis bilprofil
Hvorfor er det så svært at forstå? Det drejer sig ikke om bilen har 10 HK eller 1000 HK. Det drejer sig om at bilen er forsikret eller ej. Hvis man har bildt forsikringsselskabet ind at man kører en standard, typegodkendt bil, men i virkeligheden har lavet konstruktive ændringer, så har man begået kontraktbrud, og forsikringsselkabet vil krasse enhver krone hjem igen hos dig.

Hvis man er så naiv, at man tror at forsikringsselskabet har en bevisbyrde i denne situation, skal man have sine skolepenge tilbage igen.

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 19-12-2007 kl. 08:10
    Vis profil  
..men hvis ingen af ændringerne har ændret hændelsesforløbet, så sker der altså ikke noget ved at have modificeret bilen..

Forsikringen er ikke mere urimelig end at dine mods skal være indirekte skyld i hændelsesforløbet..

Altså har du moddet bremserne, og de ike er godkendte.. så hænger du på den, hvis du ikke nåede at bremse.. f.eks. (om de så reelt var bedre end tidligere, er underordnet, fakta er at de ikke var godkendte)


- Jesper
..testaRolla..


Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 50
Onsdag 19-12-2007 kl. 08:19
    Vis profil  Vis bilprofil
"..men hvis ingen af ændringerne har ændret hændelsesforløbet, så sker der altså ikke noget ved at have modificeret bilen.. "

Jo. Hvis ikke bilen svarer nøje til den bil du har forsikret, har du begået kontraktbrud og bilen er overhovedet ikke forsikret. Også selvom ændringen intet har med selve ulykken at gøre. Det ville iøvrigt være DIG der har bevisbyrden i den argumentation - god fornøjelse med det...

Risiko ved at køre med anden motor?



Forum rating: Top 5
Onsdag 19-12-2007 kl. 08:24
    Vis profil  
.. se lige lidt mere lyst på det.. for hvis det passede, så var 50% af den danske bilpark hos unge ikke forsikrede...

Du har jo ændret bilen fra lovlig til ulovlig, idét du har smidt grønne positionspærer i fra thansen, eller kn/filter, eller sænket den uden et godkendt kit, eller smidt ikke e godkendte forlygter/baglygter på bilen..

Jeg kender flere der er kørt galt, selv med ulovlig turbo.. der skete ikke en skid.. heller ikke selvom bilen blev slæbt med på synshallen.
- der var heller ikke andre impliceret end dem selv, og ulykken skyldtes ikke ændringer på bilen, da de ville have kørt galt om de havde 50 eller 500hk.
- Jesper
..testaRolla..


 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg