Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce










 
Offtopic  :  Snak om alt mellem himmel og jord

TDC bredbånd



Forum rating: Top 500
Onsdag 19-03-2008 kl. 15:50
    Vis profil  
Nu har jeg i flere år haft TDC bredbånd , det er et af de dyreste , men det virker også godt. Nu her til Marts fik jeg min normale regning , det er okay , 2 uger efter kommer der så en ekstra , på næsten samme beløb , underligt synes jeg , så jeg spørger i TDC butikken i Næstved storcenter , de kan ikke sige hvad det går ud , så idag ringer jeg til TDC regningsservice. Utroligt nok siger han også at han ikke ved hvorfor at de ekstra regninger er sendt , men hans bud er at det er fordi de skal have flere penge i kassen og at jeg nok er nummer 2000 han har i røret idag om det samme! (arme stakkel). Jeg bad så om at blive viderstillet og nu har jeg opsagt hele skídtet hos TDC , så må de leve uden de 2000kr jeg plejer at give dem hvert kvartal! Håber andre gør det samme , for jeg synes det er dårlig kunde behandling!
Ellers GOD PÅSKE
RWD Forever.

TDC bredbånd



Onsdag 19-03-2008 kl. 17:46
Du opsiger alt hos TDC, pga. en evt. computerfejl som har gjort at alle regningere er blevet sendt igen? Vellykket... Havde det været mig, havde jeg bare nægtet at betale indtil jeg havde fundet ud af hvad det var for. Og var det pga. at de ville tjene flere penge, så havde jeg opsagt det hele...

TDC bredbånd



Forum rating: Top 5
Onsdag 19-03-2008 kl. 18:10
    Vis profil  
Hmm jeg må give Magnussen ret.. jeg havde sq heller ikke opsagt det hele.. TDC sidder jo ikke og tænker "ååhh nej.. nu opsiger han det hele..."

De er pisseligeglade ;)

Jeg havde holdt på min ret, længere er den ik
- Jesper
..ISbilen er landet.. Lexus IS300..


TDC bredbånd



Forum rating: Top 500
Onsdag 19-03-2008 kl. 19:21
    Vis profil  
Nej , sådan er det nu ikke , der skal betales forud nu istedet for som normalt , det er ikke en fejl , det er sådan det er fremover , han tilbød da en afdragsordning , for som han sagde , så var der mange af deres kunder der ikke havde så mange penge ekstra. Så det er ikke en fejl , men ny procedure! Fik utrykkeligt af vide at det ikke er en fejl , men ny standart.
RWD Forever.

TDC bredbånd



Forum rating: Top 10
Onsdag 19-03-2008 kl. 19:50
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg er nu godt tilfreds med TDC, internetforbindelsen er stabil og jeg har kun oplevet problemer i den periode hvor Tele2 havde lokket mig over hos dem

Priserne er måske så noget andet, men de generer mig ikke mere efter jeg har fået bredbånd gennem jobbet og medarbejdertelefon
De første 15cm giver en dreng, det er de sidste 5cm der giver pigen

TDC bredbånd



Forum rating: Top 250
Onsdag 19-03-2008 kl. 19:58
    Vis profil  Vis bilprofil
hader dårlige kundeservis hvor de ikke kan give nogel svar på noget ... (måske ikke de ansates skyld men ledesen som ikke har givet bested om hva der er sket)

så ja derfor skiftede jeg til fullrate meget stabilt netværk er der problemer med netværket så kommer der en sms om de har en fejl og hva tidspunkt de regner med at de har fejlen udbedre ... og når fejlen så er udbedret så kommer der en sms til om nu virker det igen.. det er der sku ikke mange selskaber som gør...



TDC bredbånd



Forum rating: Top 10
Onsdag 19-03-2008 kl. 21:09
    Vis profil  Vis bilprofil
Det mener jeg faktisk også TDC gør, sender status-sms'er

De første 15cm giver en dreng, det er de sidste 5cm der giver pigen

TDC bredbånd



Forum rating: Top 100
Onsdag 19-03-2008 kl. 22:05
    Vis profil  
jeg synes sgu og det er at overreagere bare at melde det hele fra. Hvis der sker en fejl med en af jeres kunder, forventer i vel også forståelse fra kunden at det måske lige tager 30 minutter at afklare missæren - eller smider de så også bare alt i har lavet til dem tilbage i hovedet på dem??

Jeg mener at det her er et af de typiske eksempler på at de danske forbrugere er nogle snotforkælede skvaddermikler - der tror de kender alle paragrafer, bare kan lægge armene overkors og nævne noget om "dårlig service! - for det er vel den i lever af?" bræk af - fordi man gennem de sidste par år via medierne i 30 minutters udsendelser, er tudet ørerne fulde om at "stå fast på sin ret, og kræve dit og dat" - ja gu fanden skal man stå på sin ret - men der er en forskel til at være urimelig - og de programmer har sjældent ALLE detaljer med om lovgivningen.

tag det ikk som noget personligt - det er en generalisering jeg laver her.
De kalder mig Bruce...

TDC bredbånd



Forum rating: Top 100
Onsdag 19-03-2008 kl. 22:06
    Vis profil  
eller smider de så også bare alt i har lavet til dem tilbage i hovedet på dem??

... på jer sku der sfølig ha stået :)
De kalder mig Bruce...

TDC bredbånd



Forum rating: Top 5
Torsdag 20-03-2008 kl. 07:37
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg fyrede TDC, da de sælger tingene ex moms (5000/500 på en 6000/768 for 420kr/md), YouSee (strengt taget osse TDC) giver 8200/1200 på en 8000/1000 til 309kr/md.
Når husarerne så hyler op om slup og tcp/udp overhead så er det målt med http://hastighedstest.yousee.dk
aut viam inveniam aut faciam


TDC bredbånd



Forum rating: Top 500
Torsdag 20-03-2008 kl. 10:24
    Vis profil  
Jeg har altid været tilfreds med TDC , problemet er at de ikke kan fortælle hvad det er for penge de kræver , men selvfølgelig , man kan da også bare betale og se glad ud , hvis nu de havde sagt , De penge som vi kræver ekstra er fordi at sådan og sådan!!!! Men nej , de siger direkte flere steder efter flere henvendelser at de ikke ved hvorfor de kræver pengene. Ja undskyld , men jeg ser ikke mig selv som en Lalleglad idiot der bare betaler uden at undersøge hvad jeg betaler.
Tdc har nok noget af det bedste bredbånd , men når de vil have dobbelt betaling synes jeg ikke det er det værd...
RWD Forever.

TDC bredbånd



Torsdag 20-03-2008 kl. 18:33
Det sku da ikke dobbelt betaling... Du betaler bare forud i stedet for bagud... Det sker der vel heller ik noget ved så længe det bare er internettet...

TDC bredbånd



Forum rating: Top 250
Torsdag 20-03-2008 kl. 18:38
    Vis profil  
Nemlig rigtigt Magnussen

Man betaler jo også sin Bilforsikring forud, og Jeg vil da regne med at hvis man opsiger sin TDC forbindelse og man er midt i forudbetalt periode, så får man da det tilbageværende retur.

Engang fik Jeg gravet mit kabel over ude i vejen, og havde ikke Internet i 3,5 uge, da regningen som kom havde TDC selv modregnet mangel af Internettet på regningen, så der betalte Jeg kun for 2 månender og en sjat, uden at Jeg skulle gøre noget for at få det. Selvfølgelig var den fejlmeldt, men Jeg var spændt på at se hvad der skete - men de klare de selv med regningen - så til TDC Internet

Henrik
Ham med den eneste blå kode 8H3 SW22'er i DK

TDC bredbånd



Torsdag 20-03-2008 kl. 18:51
Henrik du skulle ik havde skrevet det med bilforsikring... Nu afmelder han sikkert også bilen

Håber du kan tage det

TDC bredbånd



Forum rating: Top 250
Torsdag 20-03-2008 kl. 19:06
    Vis profil  
Jow jow Magnussen - Jeg kan sagtens tage det...

Skal Vi blive i det, så betaler man jo mange ting forud, blandt andet også miljøafgiften på bilerne...
Ham med den eneste blå kode 8H3 SW22'er i DK

TDC bredbånd



Torsdag 20-03-2008 kl. 19:50
Det var jo mere om Jesper kunne tage det

Men ja der er mange ting man betaler forud, uden at tænke over det...

TDC bredbånd



Forum rating: Top 500
Torsdag 20-03-2008 kl. 21:04
    Vis profil  
Så drenge , nu skal i prøve at forstå , problemet er at man betaler abonnementet forud og forbruget bagud! Nu vil de have det endnu længere forud! Det er en ændring som de ikke har gjort opmærksom på!!! Jeg betalte med glæde hvis jeg kunne få en forklaring om hvad pengene skulle dække , men det kan TDC ikke oplyse. Kan da godt være at i her på Toyota siden bare betaler uden at spørge når i får en ekstra regning , men det gør jeg sgu ikke! Er jo bare en simpel fattig arbejder!!!
RWD Forever.

TDC bredbånd



Forum rating: Top 250
Fredag 21-03-2008 kl. 11:21
    Vis profil  
Hej Jesper !

Jeg kan sagtens følge dig i at det er kedeligt at blive påduttet noget man ikke selv har godkendt, her i din sag med TDC Bredbånd, men Jeg kan bare ikke forstå at du ikke har hørt noget om ændringerne, for af "bitter" erfaring for teleselskaberne så ved de jo godt at det kan skabe problemer ikke at underrette kunderne om det de ændrer. Tro mig - Jeg har engang i tidernes morgen selv solgt TDC Mobiltelefoner, og det var ikke lige skægt at stå bag disken hele tiden

De har ændret det samme for mig for lige godt et år siden, men der skrev de da til mig at de ville ændre deres fakturerings oplysninger, og hvis Jeg var utilfreds stod det mig frit for inden for en hvis dato at kontakte dem og lukke mit abonnement.

Måske det samme brev til dig er gået tabt i posten, det kan være at det stadig ligger i bunden af Post Danmarks sorteringsmaskine ?!?!?! Hvem ved ?

Og joh - Jeg kigger da også efter på regningerne hvis der er noget der er helt i skoven Som selvstændig har regningerne jo en kedelig tendens til at vælte ind på de mest kedelige tidspunkter når man mindst har "brug" for dem !

Henrik
Ham med den eneste blå kode 8H3 SW22'er i DK

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg