Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce














 
Offtopic  :  Snak om alt mellem himmel og jord

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Torsdag 21-08-2008 kl. 13:12
    Vis profil  Vis bilprofil
Bilen skulle på værksted og de kan lige så godt få sandheden, råt for usødet

http://www.toyotaextreme.dk/brugsedeb.asp?bil=1&pic=8#picstart

     VIP medlemskab til udgangen af 2008

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 50
Torsdag 21-08-2008 kl. 13:19
    Vis profil  Vis bilprofil
Det har de for længst bemærket....
Carina E SLi 2,0 1992 hatchback (japansk). 270 kkm (jun 2008).

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Torsdag 21-08-2008 kl. 13:24
    Vis profil  Vis bilprofil
Det tror jeg også...

Da den skulle til undervognsbehandling spurgte de om det var mig der havde en rød Carina E..... og jeg har ikke været derude siden 2002
     Sparco Tårnstiver Toyota Carina E

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 50
Torsdag 21-08-2008 kl. 13:28
    Vis profil  Vis bilprofil
he he... og du blev selvfølgelig nød til at lyve, ellers ville de ikke røre din bil
Der findes 10 slags mennesker... Dem der forstår binære tal og dem der ikke gør...

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Torsdag 21-08-2008 kl. 13:39
    Vis profil  Vis bilprofil
Nej nej, jeg sagde sandheden. og at den røde ikke var i min varetægt længere... De er nu flinke nok, jeg har bare ingen tiltro til andre mennesker der skal pille ved min bil...

Min far var iøvrigt derude for 3-4 år siden for at få sin egen vogn undervognsbehandlet... da han oplyser at han hedder Godskesen... så spørger de om han har en rød Carina

De kan ikke huske mig som person men de kan sq huske mit efternavn
     Baglygter Chromeline Corolla E10 HB

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 250
Torsdag 21-08-2008 kl. 17:27
    Vis profil  Vis bilprofil
man må sige du har efterladt et indtryk, de ikke glemmer, SÅDAN,

:o) hehe


pt-styling.dk
Livet starter først over 6.0L


Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Torsdag 21-08-2008 kl. 17:30
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg ringede derud idag i andet ærinde og ekspeditricen sagde at de HAVDE set skiltet og at de nok skulle passe på den...

Reelt gør jeg jo mere grin med mig selv end dem, for jeg skriver jo at jeg godt ved jeg er pissebesværlig
     VIP medlemskab til udgangen af 2008

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 250
Torsdag 21-08-2008 kl. 17:33
    Vis profil  Vis bilprofil
Sådan er det jo med bil ejere, kender det kun al for godt, i min dagligdag,
pt-styling.dk
Livet starter først over 6.0L


Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Torsdag 21-08-2008 kl. 17:34
    Vis profil  Vis bilprofil
Så kan I sq bare gøre jeres arbejde ordentlig så slipper I for at have mig på nakken
     Tagspoiler til Toyota Avensis T22 Sedan

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 250
Torsdag 21-08-2008 kl. 17:45
    Vis profil  Vis bilprofil
hehe
Ja for vi går jo kun på arbejde for at pisse folk af, hehe, hos peugeot kan man sq aldrig gøre noget ordenligt, det går i stykker et andet sted inden kunden kommer hjem, syndes sq det er ringe, når en bil der ikke er 2 uger gamle kommer på værkstedet for en lampe der lyser, eller en turbo der går i stykker efter 16000km, f... godt man har toyota, nå det var lige et lille surt opstød, , vi må håbe du får bilen tilbage i et stykke hehe
pt-styling.dk
Livet starter først over 6.0L


Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Torsdag 21-08-2008 kl. 17:52
    Vis profil  Vis bilprofil
Nej selvfølgelig agter "I" ikke at pisse folk af med vilje, men har sq en del historier der gør at min tiltro ikke er så stor.

Ting som biler der bliver kørt ræs i når de er til service, arbejde der bare ikke er udført godt nok eller biler der bliver ridset under service.... det giver mig ikke den store tiltro til 'slagsen'

     K&N filter-indsats Toyota Aygo 1.4 Diesel

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 250
Torsdag 21-08-2008 kl. 18:08
    Vis profil  Vis bilprofil
Har desværre også hørt disse histoier, de gør det ikke nemmere for andre mekanikere der prøver at gøre deres bedste, det er et meget dårlig ry at få, vi har haft en kunde der, ringede en mandag, og han var virkelig pist off, og beskyldte os for at køre rundt i hans vogn i weekenden, han truede både med bål og brand, men vi kunne heldigvis bevise at bilen havde været på værkstedet hele weekenden, og var skildt af, men det var en kamp, og vi har ikke set han siden, så tror ikke at han ville tro os.
nå men nok om dette,
Rene for et stykke tid siden sendte jeg em mail til dig vedr noget spoiler fra Savage til min Avensis, du sagde der var noget nyt på vej, og ville give besked, så sendt jeg en mail mere til dig den hørte jeg aldrig fra, så ville lige høre nu da jeg har dig her, evt kan jeg sende mailen igen


pt-styling.dk
Livet starter først over 6.0L


Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Torsdag 21-08-2008 kl. 18:11
    Vis profil  Vis bilprofil
Skrev jeg ikke til dig at det eneste nye der var i sagen var nye billeder.

Der er ikke noget nyt produkt på vej desværre.
     Booster bagkofanger til Toyota Carina E

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 250
Torsdag 21-08-2008 kl. 18:13
    Vis profil  Vis bilprofil
Har ikke set nogle nye billeder

men hvis du gider må du gerne sende dem igen, men ellers øv at der ikke er noget nyt på vej

Vi snakkes

pt-styling.dk
Livet starter først over 6.0L


Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Torsdag 21-08-2008 kl. 18:15
    Vis profil  Vis bilprofil
Vil iøvrigt sige at jeg f.eks. har 112% tillid til Jens Andersen og Torben Jacobsen herinde fra, så selvfølgelig findes der mekanikere der er troværdige og ved hvad de taler om. Og det er kun dem der skal røre ved min bil
     Tunemasters forkofanger Toyota Avensis T22

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 50
Torsdag 21-08-2008 kl. 22:55
    Vis profil  
uden og komme for meget ind på det. så er det sku ikke nemt og gøre kunderne tilfredse. de vil jo næsten ha man skal lave bilen om så den bliver efter deres hovede.
det er ikke nemt og være mekaniker nu til dags. man blive beskyldt for mange underlige ting.

men der er selvfølgelig og nogen sorte får i flokken.

vi har smidt kunder ud af butikken fordi de er for trælse. og ikke fatter at bilen ikke fejler noget. så køre de andre steder hen og blive smidt ud. og det ender alligevel med at de kommer igen.

nej lad os blive enig om det er kunderne der er problemet. jeg har jo ikke bedt dem om og komme til mig
nu med et billede af min nye avensis

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Torsdag 21-08-2008 kl. 23:13
    Vis profil  Vis bilprofil
heh, kan du ikke lave sådan en streamer til mig? Altså med "Knudsen" istedet, og så ikke helt så stor?
Mvh Knudsen

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 50
Torsdag 21-08-2008 kl. 23:23
    Vis profil  Vis bilprofil
Jesper, godt sagt. Folk fatter ikke at deres bil er konstrueret billigst muligt til netop at være "god nok", leve "længe nok" og ikke en skid mere. Men sætter man en plastik kop-holder i, kommer kunderne løbende i bedste lemminge-stil...
Carina E SLi 2,0 1992 hatchback (japansk). 270 kkm (jun 2008).

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 50
Fredag 22-08-2008 kl. 05:39
    Vis profil  Vis bilprofil
Det kunne være jeg skulle have en også. Jeg har heldigvis en rigtig dygtig mekaniker, som ved hvad han laver..
Men da der var en tosse der var kørt ind i min bil og den blev reppet på et autoriseret Toyota værksted måtte jeg vise mekanikeren i diagrammet på bilen hvorfor han ikke kunne køre elruden ned i passagersiden når knappen var afmonteret... Det var nemlig undskyldningen for der var malet på håndtaget som ellers ikke var indfarvet... : Jamen ruden virker ikke, heller ikke når vi skal køre den ned fra førerdøren. Nej ikke når du allerede har pillet knappen af i passagerdøren. Og skulle alt andet svigte kunne han jo have lagt 12 volt på rudemotoren.
Og det var ikke det eneste, så jeg har ingen tiltro til nogen i den retning. Så al magt til de besværlige bilkunder.
En Toyota repareret med T-Hansen dele bliver jo til en KIA?

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 100
Fredag 22-08-2008 kl. 10:02
    Vis profil  
@Knudsen
Ellers kan jeg lave det
Den som ryster på hånden, Pisser tit på brædtet

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 500+
Fredag 22-08-2008 kl. 13:19
    Vis profil  
nogle gange skal man nok tænke over hvilket indtryk man efterlader.

Nu kender jeg flere toyota mekanikere og de fleste kender sku til dig Rene


The Pink Panther

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Fredag 22-08-2008 kl. 13:28
    Vis profil  Vis bilprofil
Og dem der kan huske mig er kun dem der ikke har gjort deres arbejde godt nok

Alle andre har jeg sq aldrig skabt mig overfor
     K&N filter RE-0930 - 350HK

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 5
Fredag 22-08-2008 kl. 19:39
    Vis profil  Vis bilprofil
Skal lige siges bilen er hentet idag og jeg har kun fundet én fejl.

Der er noget der ligger løst og rasler i bagklappen, hvad det er aner jeg ikke, men ellers ser den ganske fin ud
     5mm orange LED 3.500mcd 30g - 5 stk.

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 10
Fredag 22-08-2008 kl. 22:12
    Vis profil  
levere man sin bil til repration så forventer man da også at den er i tip top når man får den.

nu jeg slagter.. ville være det samme hvis jeg gav kunden en oksemørbrad bøf til 375,- kg med sener og ikke var afpudset.
så ser jeg sku aldrig den kunde igen ;)

skær jeg derimod en af de pæneste bøffer kunden har set og giver ham den til ca 300-330,- kg.. så har jeg en kunde der kommer igen og igen ;)
En af de få "Extreme TE-fanatic" på Danmarks bedste bilside

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 25
Lørdag 23-08-2008 kl. 02:20
    Vis profil  
Følgende er oplevet på unavngivne Toyota værksteder:

Bil 1:
Efter montering af A/C, befandt der sig et stykke chokoladekage (!) ovenpå bremseforstærkeren. Der var taget en bid!

Efter en skade, måtte bilen omlakeres 3 gange, før farven passede nogenlunde. Da bilen blev FDM testet bagefter, opdagede man, at den ikke havde fået noget behandling i de nye pladedele, selvom dette blev påstået.

Pludseligt kortsluttede generatoren under kørselen, fordi værkstedet efter service ikke havde genmonteret slangen til krumtapsudluftningen. Der var rendt lidt olie langs ventildækselet, og ned i generatoren.

Efter service, var bilen så lam, at den knapt kunne flytte sig (D-4D). Her var slangen mellem turbo og luftmængdemålet ikke skruet på. Mekanikeren nægtede, at have rørt ved det

Bil 2:

Blev købt fra ny, med fartpilot med org. betjeningsarm. Har efterfølgende været på værksted 4 gange, fordi de havde fejlmonteret en stelforbindelse ved fartpiloten, der fik bilen til at gå i nødprogram, og melde om for højdt brændstoftryk Og det tog som sagt 4 forsøg, at finde ud af, hvad det var...

Bil 3:

Skulle ha´ skiftet en forlygte på garantien, grundet produktionsfejl. Da bilen hentes, er der olie/tectylfingre på motorhjelm/skærm/kofanger/førerdør og den nye lygte har en fed ridse midt i det hele. Efter venlig påtale til værkføreren, kommer der en bumset lærling ud med papir og vinduesrens, og tværer det hele rundt. Der blev jeg lidt gal. Da den næste lygte så skal sættes på, er den dog ikke ridset, men scenariet med svineriet er fuldstændigt det samme

Dog er de altid super flinke, og bukker og skraber når man kommer forbi. Men hvis det er 112% i orden, så tør jeg da slet ikke tænke på, hvordan man bliver behandlet hos andre mærker
Snart med Toyota og Suzuki :o)

Streameren til mekanikeren :-)



Forum rating: Top 250
Lørdag 23-08-2008 kl. 17:49
    Vis profil  Vis bilprofil
Er der noget at sige til at det smutter engang imellem, når bilen er på liften
http://www.tuningbabes.net/Girls/CarShowGirls/Car_Show_Girls_1.jpg.html


pt-styling.dk
Livet starter først over 6.0L


 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg