Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce


 
Biler - mekanik  :  Om reparation, virkemåde, tuning mm.

pug 106 (konen´s) driller



Forum rating: Top 500
Torsdag 04-10-2008 kl. 17:38
    Vis profil  
min kærestes peugeot 106 er startet på og svinge meget i omdrejninger.. den kører normalt - og så pludselig - uanset om lortet er kold eller varm begynder den og svinge mellem 1000 og 2000 omdrejninger.. den gør det meget præcist så det virker som om den mangler eller får forkert signal et sted fra.. det kan så forsvinde igen lige så hurtigt som det kom, men kan så finde på og gå så langt ned i omdrejninger at omdrejningstælleren ikke engang kan vise det men holder sig stadig i live og så kan også det forsvinde og bilen kører igen normalt.. hvad er der galt? af mulige gæt er nogle vacumslanger der er hul på, andre siger det kan være krumtaps censor/føler? andre bud?

pug 106 (konen´s) driller



Forum rating: Top 500
Torsdag 04-10-2008 kl. 20:19
    Vis profil  
Der sidder en tomgangsregulator der kan være defekt,men tjek lige om alle vacuum slanger er ok,især den til map sensoren.

pug 106 (konen´s) driller



Forum rating: Top 500
Torsdag 04-10-2008 kl. 21:10
    Vis profil  
Jeg tror mere problemet har noget med det mærke der sidder ude på kølerhjelmen at gøre.... skift den ud med en toyota

pug 106 (konen´s) driller



Forum rating: Top 100
Torsdag 04-10-2008 kl. 21:14
    Vis profil  Vis bilprofil
gi' hende en Aygo = problem løst
TOYOTA for ever

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg