Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce


 
Biler - mekanik  :  Om reparation, virkemåde, tuning mm.

Ep71



Forum rating: Top 500+
Fredag 16-01-2009 kl. 08:17
    Vis profil  
Har fået imp. En starlet 1.3S her i sommers og har kørt super siden jeg fik den. Men for 2 dage siden begyndte den at drille. Det er som den helt dør og går helt ud hvis den får 2000 omdrejninger ve hurtigt pedal tryk altså et lille vip med foden hvorefter pedal slippes helt. men får den 5-6000 altså pedal i bund hurtigt som slippes er den fin. Kan os køre fint end 10 min tid så begynder den at hakke og hoppe og man ligner en der ik kan koblingspunktet og kan kun køre normalt ved fuld gas men er næsten allerede gået ud inden man får skiftet gear.
Har et par tanker om hvad det kan være .

For meget eller for lidt benzin lugter sgu os mærkeligt en gang i mellem fra udstødning en blanding af benzin og olie lugt.

Falsk luft eller omvendt.

Da jeg os har kørt på reservetank under kørsel da det begyndte ku det måske være skidt i karb. Men det rens man hælder i benzinen hjalp ik.

Hertil morgen er den nu også begyndt at eftertænde Hva sker der lige for den lyder som en diesel.

Håber nogle af jer kloge hoveder har en ide el. Bud om hvad det kan være


Ep71



Forum rating: Top 500
Fredag 16-01-2009 kl. 15:24
    Vis profil  
har du husket at hælde karburator sprit i tanken??

Ep71



Forum rating: Top 500
Fredag 16-01-2009 kl. 16:48
    Vis profil  
har prøvet noget der ligner på min gamle starlet 1,0 fra 87
det var platinerne mener jeg at de hedder!?!

det kostede mig 60kr og 6 Tuborg

Ep71



Forum rating: Top 100
Fredag 16-01-2009 kl. 18:07
    Vis profil  
Der er ikke platiner på en 1,0.

Ep71



Forum rating: Top 500
Fredag 16-01-2009 kl. 23:20
    Vis profil  
hmmmm ok.... rotor og fordeler dæksel kan det passe??? det var slidt og irret så den gik i stå i tomgang

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg