Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce




 
Biler - mekanik  :  Om reparation, virkemåde, tuning mm.

Alm. 4AGE tænding kontra DLi tænding



Forum rating: Top 500
Mandag 05-11-2009 kl. 22:43
    Vis profil  
Hvad er at foretrække?

Plusser og minuser, tak.

Køree med DLi tænding nu, men ville høre om det er så meget bedre eller kan jeg roligt sætte alm tænding på igen?

Alm. 4AGE tænding kontra DLi tænding



Forum rating: Top 500
Lørdag 07-11-2009 kl. 16:16
    Vis profil  
Har folk ikke forstand eller nosser til at svare? :)

Alm. 4AGE tænding kontra DLi tænding



Forum rating: Top 100
Lørdag 07-11-2009 kl. 20:09
    Vis profil  
Altså..
En af fordelene er at du kan køre med større afstand på dine tændrør. Så du ikke for tændingsbanken så tideligt i dit map. = større ladetryk.

Mvh
Uhmn Min liftback er en stage 2 morfar bil

Alm. 4AGE tænding kontra DLi tænding



Forum rating: Top 100
Tirsdag 08-11-2009 kl. 08:28
    Vis profil  
altså hvis du køre med DLI
Uhmn Min liftback er en stage 2 morfar bil

Alm. 4AGE tænding kontra DLi tænding



Tirsdag 08-11-2009 kl. 12:59
Hvis en standard tænding kan klare og tænde igennem til 2,4 bar, så tror jeg ikke du skal bekymre dig over hvad du kører med, men monter det du bedst kan finde ud af.

Alm. 4AGE tænding kontra DLi tænding



Forum rating: Top 100
Tirsdag 08-11-2009 kl. 16:45
    Vis profil  
Dog er et ret kendt trik på 4age med alt tænding, at man banker tændrørene sammen ikke ?

Forestil dig at kunne køre med større afstand på dine tændrør, undgå tændingsbanken på et lavere oktan tal :)
Uhmn Min liftback er en stage 2 morfar bil

Alm. 4AGE tænding kontra DLi tænding



Tirsdag 08-11-2009 kl. 18:58
Jo mindre afstand på tændrør er meget brugt.

De sidste du skriver, har jeg ingen mening om...

Alm. 4AGE tænding kontra DLi tænding



Fredag 09-11-2009 kl. 14:07
Så det er hip som hap?

Er det virkelig den eneste fordel ved DLI?

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg