Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce


 
Biler - mekanik  :  Om reparation, virkemåde, tuning mm.

God toyota mekaniker



Forum rating: Top 500+
Søndag 07-12-2009 kl. 17:00
    Vis profil  
Er der nogen der kender et godt værksted i midtjyl, der har erfaring med gt4, ikke bare service men rep af drivlinen ?

God toyota mekaniker



Forum rating: Top 10
Søndag 07-12-2009 kl. 19:34
    Vis profil  
Prøv at snakke med Bo eller Tommy... de køre jo i sådan et dyr... de må kende lidt til de folk der kan finde ud af at skrue i dem...

/bm
Med Toyota Picnic 2.2 TD, Corolla GTi og Suzuki GSF 600N...

God toyota mekaniker



Forum rating: Top 500
Onsdag 08-12-2009 kl. 00:49
    Vis profil  
Tommy Ohlhoff kender alt til de biler, men bor desværre i Holbæk på sjælland... Han kan sikkert også hjælpe dig med stumper hvis du har brug for det... jeg har selv købt en del af ham... Du kan fange ham på Kontakt@street-performance.dk
Vh Lasse

God toyota mekaniker



Forum rating: Top 250
Onsdag 08-12-2009 kl. 12:34
    Vis profil  Vis bilprofil
Hvilke fejl har du på drivlinen?
Det der er adskille mænd fra drenge, er mængden af deres legetøj.

God toyota mekaniker



Forum rating: Top 500+
Onsdag 08-12-2009 kl. 15:03
    Vis profil  
Har problemer med gearkassen eller koblingen, den er ikke til at få i 1 gear, 4 gear og bakgear og når man skiftevis slipper gassen og giver gas føles det som om det hele giver sig med et unormalt ryk, men ved jo selfølgelig ikke hvordan det føles på en gt4 der køre normalt, hvis det giver nogen mening, er ikke nemt at forklare. Har også en fejl på føleren til ic, tror nu bare det er ledningen eller stikket.

God toyota mekaniker



Forum rating: Top 250
Onsdag 08-12-2009 kl. 16:42
    Vis profil  Vis bilprofil
Ok, selve gearskift problemerne kan godt være syncromesseringene.
Jeg har selv problemer med at få min i 1. gear nogle gange, og hørt flere sige at det godt kan være disse det er galt med.
Det unormale ryk, lyder det som et klonk fra bagtøjet?
GT-Four modellerne er kendt for at det bagerste ophæng til differentialet i bag går i stykker, min lider også under dette.

Hvis det er tempføleren til IC, så kan du tjekke den ved at luse stikket til stel. Hvis den holder op med at hvis fejl, så er det føleren det er galt med.

Så her til februar hvor jeg har ferie, der piller jeg motor, gearkasse, drivline af min og skifter:
Kobling - Original kobling holder ikke til race på bane og forhøjet ladetryk
Syncromesseringe
Bagerste ophæng til differentialet.
Det der er adskille mænd fra drenge, er mængden af deres legetøj.

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg