Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce










 
Offtopic  :  Snak om alt mellem himmel og jord

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 5
Mandag 18-01-2010 kl. 18:10
    Vis profil  Vis bilprofil
Du kommer ind på en hjemmeside der sælger noget du gerne vil have.

Du lægger varerne i kurven og skal indtaste dine informationer som navn, adresse mm.

Hjemmesiden responderer med en fejl.

Hvilke af disse 3 ting gør du?

1) Lukker browseren og finder et andet sted at handle
2) Prøver igen
3) Kontakter firmaet og fortæller der er noget galt med deres hjemmeside

Jeg ved godt situationen afhænger af hvor interessant et produkt er, men lad os sige at produktet ikke er så svært at finde et andet sted på nettet... hvad ville du gøre?

     VIP medlemskab til udgangen af 2010

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 5
Mandag 18-01-2010 kl. 18:13
    Vis profil  Vis bilprofil
Og til 2'eren skal det lige siges at det ikke lykkedes uanset hvor mange gange der forsøges det er mere spørgsmålet om du er rede på at give det et nr. 2 forsøg eller du smutter ved første fejl.
     Plasmaskiver Toyota Carina E

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 250
Mandag 18-01-2010 kl. 18:24
    Vis profil  Vis bilprofil
Vil nok give det et par forsøg, og derefter kikker et andet sted, kan selvfølgelig være ude for, det er det eneste sted man lige kan finde det som man leder efter,

Men et par forsøg og så videre
pt-styling.dk
Livet starter først over 6.0L


Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 5
Mandag 18-01-2010 kl. 18:25
    Vis profil  Vis bilprofil
Det er nok også min egen tanke. Tålmodighed har man ikke så meget af, når man sidder med Dankortet fremme
     Streamer Fear The Japanese

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 50
Mandag 18-01-2010 kl. 19:56
    Vis profil  
Vil osse sige 2. efter et par forsøg vil jeg smutte videre til næste forhandler
Tjaaa

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 250
Mandag 18-01-2010 kl. 20:01
    Vis profil  
Ville gøre det samme... altså prøve et par gange og derefter brokke mig højlydt over hjemmesiden til kæresten der ikke gider høre på det

Har et par gange prøvet, hvor en hjemmeside har meldt fejl. "så får de ikke mig som kunde, når deres teknik ikke virker" og så videre til næste sted...
livet er for kort til franske biler

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 5
Mandag 18-01-2010 kl. 20:06
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg spørger fordi jeg i forbindelse med de orange Vis Bil og Vis Profil-knapper i forummet fuckede min database op, så INGEN kunder kunne oprette sig i 24 timer. Det kostede så lige 3% af månedens omsætning.

Da en kunde gjorde mig opmærksom på fejlen, gik jeg igang med det samme med at fejlsøge og kvitterede med 10% på kundens bestilling, hvilket iøvrigt var noget lidt når man tænker på hvor meget omsætning jeg har mistet pga. det latterlige nedbrud

Men det er SÅ skønt når folk gider melde tilbage med fejl. Det er den eneste (eller i hvert fald den bedste) måde at lære noget på.
     OneTwo Pipe Bagpotte Toyota Corolla E10 1.3 Sedan

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 500
Mandag 18-01-2010 kl. 20:33
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg lukker "lortet" og finder et andet sted at handle, uden at tøve et eneste sekund
Corolla, lavet med omtanke

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 5
Mandag 18-01-2010 kl. 20:35
    Vis profil  Vis bilprofil
Haha. Det er godt alle ikke er som dig

Tænk hvis dén fejl havde været der i 4-5 dage. Det ville jo være en ren katastrofe for mig eller i hvert fald bare 'træls' som vi siger heroppe
     Måtter Toyota Corolla E11

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 500
Mandag 18-01-2010 kl. 20:39
    Vis profil  Vis bilprofil
Hihi, jamen nu er det jo sådan at din side aldrig fejler noget , jeg har i hvert fald ikke haft problemer med den . Og en sælger der er lidt opmærksom ville vel også undre sig over der ikke var kommet en eneste ordre i en uge, eller ?
Corolla, lavet med omtanke

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 5
Mandag 18-01-2010 kl. 20:41
    Vis profil  Vis bilprofil
Jojo, det er rigtigt.. 'problemet' er bare at eksisterende kunder godt kunne bestille varer... så helt dødt ville der aldrig være... bare lidt mere stille end normalt, men salget svinger så meget at det er skide svært at skille en dårlig dag fra en dag med tekniske problemer
     VIP medlemskab til udgangen af 2010

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 500
Mandag 18-01-2010 kl. 20:43
    Vis profil  Vis bilprofil
Hihi, ja det kan jeg jo godt se problemet i så, men jo, hvis ikke det er noget jeg står og SKAL ha og det er nemt tilgængeligt andre steder, så finder jeg et andet sted
Corolla, lavet med omtanke

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 100
Mandag 18-01-2010 kl. 21:39
    Vis profil  
Jeg vil nok også prøve igen, og hvis det så heller ikke virker, så er jeg også smuttet...
Men det kommer jo også an på hvem der har siden... Hvis det er hos dig, ville jeg jo nok kontakte dig, og sige at der er noget galt, men hvis jeg ikke kender ejeren, så smutter jeg nok bare uden at sige noget...

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 100
Mandag 18-01-2010 kl. 22:14
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg ville nok prøve et par gange, inden jeg fandt et andet sted at handle, men i dit tilfælde ville jeg sende en mail og gøre dig opmærksom på problemet (for der plejer jo ikke at være nogle problemer med dine shop's)
:ws)TOYOTA for ever :ws)

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 250
Mandag 18-01-2010 kl. 22:46
    Vis profil  
Jeg vil prøve et pr. gange, og derefter hoppe resulut videre til en anden butik. Men jeg vil dertil sige, at hvis det var her i shoppen, vil jeg nok skrrive til dig, for man har jo en anden kontakt til dig, set i forhold til mange andre netbutikker.. Og så ved jeg du er meget aktiv på din shop
En doven Mekaniker,- gør det rigtigt første gang!!

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 100
Tirsdag 19-01-2010 kl. 04:24
    Vis profil  
Hvis det var extremeshoppen fik du en mail herfra og for mit vedkommende er der andre der ville få det samme.

Nok mest fordi jeg ikke nethandler derudaf men har mine faste steder
hvor jeg ved man kan komme i kontakt med forhandleren hvis der er noget galt med det leverede.
Carina E 2.0 SLI

Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 5
Tirsdag 19-01-2010 kl. 04:26
    Vis profil  Vis bilprofil
Efter et par gange at have prøvet 3) og enten

a) er blevet totalt ignoreret, og ingen respons fået på mine emails
b) er blevet talt grimt til

bruger jeg 1) man kan da bare lave det ordentligt.
Der er grænser for hvor meget man gider spilde sin tid.

ovenstående gælder selvf ikke for TE, her bor jeg jo nærmest :)


aut viam inveniam aut faciam


Skrider du eller råber du op?



Forum rating: Top 5
Tirsdag 19-01-2010 kl. 08:27
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg er glad for at I råber op hvis det er hos mig I handler. Det er sq vigtigt at tingene fungerer, specielt når mine shops er min eneste indtægt

Finder I markante fejl så er der altid en eller anden form for rabat, hvis I kontakter mig angående den pågældende fejl
     EBC Greenstuff klodser til Celica T16

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg