Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce


 
Biler - mekanik  :  Om reparation, virkemåde, tuning mm.

Karburator EE90 XL



Forum rating: Top 500
Tirsdag 07-06-2010 kl. 08:21
    Vis profil  
Karburatoren på min Corolla 1.3 XL driller helt vildt, og har ladt mig fortælle at der kun er en ting at gøre, køb en anden.

Har fået afvide at Starlet laver nogle gode, ellers skal jeg finde en 1E med manual choker, hvad er jeres anbefalinger.

(Symptomer: Den svinger fra 3 til 11 i co2, oser vildt, har instillet alt og haft den på computer, så tændingen står som den skal)
://freewebs.com/radok/

Karburator EE90 XL



Forum rating: Top 500
Tirsdag 07-06-2010 kl. 10:33
    Vis profil  
Har fundet både en 1E og en 3E karburator, hvilken skal jeg vælge, har lidt hørt at en 2E og 3E er de samme, ergo kan jeg få samme problem med auto chokeren
://freewebs.com/radok/

Karburator EE90 XL



Forum rating: Top 500
Tirsdag 07-06-2010 kl. 10:54
    Vis profil  
Jeg har fundet en 1E Karburator, med manual choker, skal jeg bruge manifolden eller passer min 2e over
://freewebs.com/radok/

Karburator EE90 XL



Forum rating: Top 250
Tirsdag 07-06-2010 kl. 11:32
    Vis profil  Vis bilprofil
Det har vidst altid været noget møj med de der 2e karburatorer, og ja der er ikke andet at gøre end at skifte dem. Jeg ledte selv med lys og lygte efter nogen der havde fundet fejlen på karburatoren, men uden held

Det vil altid kun være et spørgsmål om tid før den skal skiftes igen.
Du kan selv gå hjem og bygge det.... -Det vil virke lige med det samme!

Karburator EE90 XL



Forum rating: Top 500
Tirsdag 07-06-2010 kl. 12:03
    Vis profil  
Ja det er noget lort med det varriabel choker, så har fundet en 1E med manifold og chokerkabel, så må jeg igang med at få den gjort klar
://freewebs.com/radok/

Karburator EE90 XL



Forum rating: Top 50
Onsdag 10-06-2010 kl. 21:46
    Vis profil  
det er som regel altid den grønne ventil der er i stykker så ryger co i vejret det kan også være sod i kammeret ved gasspjeldet det er faktisk slet ikke så svært det er en dejlig karburator og når du døjer med at starte den holder du bare speederen i bund til den er i gang ikke noget med at pumpe bare helt i bund og så lad den hakke lidt .. men start med at skifte den grønne ventil hvis co er helt tosset du kan også se det hvis du har 1 hc måler så er den helt vildt høj noget med 1300 måske 1700

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg