Offtopic : Snak om alt mellem himmel og jord |
Teliafange ;-(
Tirsdag 15-06-2010 kl. 19:52 |
Fik sku lige en regning fra telia 7662 kr. for ingen ting... hvordan slipper man af med telia igen ? Nogen der har en god ide, efter de har nakket så mange må der da snart ske noget.. http://www.trustpilot.dk/review/www.telia.dk Advarsel.........trustpilot.dk/review/telia.dk
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Teliafange ;-(Tirsdag 15-06-2010 kl. 21:36 |
Men for ikke en regning for ''ingenting''.. Bed om en uddybelse af regningen og check igennem og det er noget du virkelig har gjort, evt et barn måske ? Nogle jeg kender fik en regning på 10.000 og brokkede sig helt vildt.. det viste sig at sønnen sad flere timer og snakkede med sex linien
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Teliafange ;-(Tirsdag 15-06-2010 kl. 22:23 |
Jo. telia skriver gerne en regning for ingenting..... Jeg har lige kontaktet Forbrugerombudsmanden mm. så håber da at få telia til at opføre sig ordentligt. De afviser mine anbefalede breve, så det er sku ik nemt at komme i kontakt med dem.. Hele min historie kan læses under Bundefangeri på http://www.trustpilot.dk/review/www.telia.dk tror den er for lang at skrive her på siden. Advarsel.........trustpilot.dk/review/telia.dk
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Teliafange ;-(Tirsdag 15-06-2010 kl. 22:39 |
kender self ikke historien men jeg har haft Telia i snart 10 år uden, dog med pauser fra diverse selskaber.. og må indrømme at Telia er det bedste jeg har haft.. telenor gav mig dobbelt regning for det samme abonnement.. læste det lige nu.. tror måske der er sket en fejl fra systemet, men uanset hvad så bondefanger alle teleselskaber firmaer.. Telenors sælger skrev selv under på en kontrakt med mine forældres firma med deres underskift hvilket betød at de havde endnu en opsigelses periode på 1 år.. Hele molevitten skete nemlig da de var på ferie.. sælgeren kunne ikke få fat på dem og skrev selv under.. desværre fanger Teleselskaber, firmaer alt hvad de kan for som menig mand står man godt overfor selskaber men som firma mod firma er det straks en anden sag.. Og hvordan kan du modtage en annullering og at det ikke kan opsiges i samme mail?
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Teliafange ;-(Tirsdag 15-06-2010 kl. 23:10 |
Jeg er også privat kunde endnu detsværre, problemer med telia kommer ved bla. opsigelsen. Da det hed Orange var der sku orden i sagerne, var det ik i 2004 man blev teliatvangskunde og så har det vist bare gået nedaf siden... håber snart de når bunden og bliver der.. Bare synd de trækker så mange gode mennesker med ned. Advarsel.........trustpilot.dk/review/telia.dk
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Teliafange ;-(Tirsdag 15-06-2010 kl. 23:13 |
Har ellers sagt dem op 3 gange uden nogle som helst problemer fordi man skulle jo prøve noget nyt, er bare hele tiden vendt tilbage igen.. men folk oplever jo os hver deres forskelligt med deres selskaber.. vi havde mange problemer med både 3 og telenor og var tæt på RKI men det hele endte som sædvanelig med at man må frem med pengepungen
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Teliafange ;-(Tirsdag 15-06-2010 kl. 23:44 |
Jeg håber heller ikke du oplever det jeg og mange andre har oplevet fra telia. Der er i øvrigt oprettet en "store stykke telia" på facedook, så helt pæne er de i hvert fald ikke.. Når jeg er færdigt med telia tror jeg det bliver et taledidskort det kan man da hurtigt slippe af med Advarsel.........trustpilot.dk/review/telia.dk
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Teliafange ;-(Tirsdag 22-06-2010 kl. 01:45 |
Hehe. Ja der er desværre mange ligeglade folk i den branche. Call Me som i sin tid hed Debitel er nu også røget under Telia imperiet. 3 har lidt det samme bøvl som nævnt tidligere i tråden. Har ikke selv haft problemer med Telenor/Sonofon. Har tidligere jobbet i branchen og har ser hvordan en del af de ansatte, der havde det som studie-job var helt ligeglade. Det gælder selvfølgelig ikke alle. En god huskeregel er ALTID at få for og efternavn samt notere tidspunktet for samtalen. Eller evt optage den. Så har man i hvert fald dokumentationen i orden når man taler med Kundeservice. -det løser så ik altid problemet med regningsbøvl. Corolla E12 1,6 vvt-i hb'02
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Teliafange ;-(Søndag 11-07-2010 kl. 12:28 |
Kan kun sige at jeg er i telia idag og det kun er en stakket frist - kan kun henvise til Telmore.dk dem havde jeg før og kan sgu ikke vente med at komme tilbage
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
|
|
Fandt du ikke hvad du søgte?
|
|