Offtopic : Snak om alt mellem himmel og jord |
Tilfredse CallMe kunder
Torsdag 12-09-2010 kl. 21:21 |
Hej Jeg søger kontakt til tilfredse CallMe kunder. Så giv lyd hvis I er en af slagsen. Mvh.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Tilfredse CallMe kunderTorsdag 12-09-2010 kl. 23:47 |
Af ren nysgerrighed, hvad skal du så bruge det til? Jeg har lige skiftet til dem nemlig.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Tilfredse CallMe kunderTirsdag 14-09-2010 kl. 16:38 |
Det skal jeg fortælle dig. Jeg smider lige en bold op i luften, og så kan folk vælge at sparke til den eller ej. Jeg har mig en forretning som jeg driver i min fritid. Det går ud på at jeg bla. er "agent" for CallMe, og tjener derved penge på at formidle kunder til CallMe. Det gør ingen forskel for forbrugeren, og derved kan folk støtte min forretning hvis de lyster - uden at betale mere eller mindre ad den grund. steenberg.acnrep.com hvis dette forretningskoncept vækker interesse.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Tilfredse CallMe kunderTirsdag 14-09-2010 kl. 17:18 |
Hvorfor søger du så folk, der er kunder i forvejen? Toyota Celica 2.0 DOHC GT 1980 - Skoda Octavia 1.4 TSI 2009 - Fiat 500 1.2 2010
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Tilfredse CallMe kunderTirsdag 14-09-2010 kl. 20:10 |
Indtil videre tror jeg i hvert fald ikke på det med "Dks bedste kundeservice" jeg håber det vender til det bedre.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Tilfredse CallMe kunderTirsdag 14-09-2010 kl. 20:26 |
Det gør jeg fordi tilfredse kunder oftest vender tilbage - eller nærmere bliver i det her tilfælde. Efter de 6 mdr. kan jeg så komme ind i billedet, da nogle kunder enten køber en ny igen, eller er interesseret i et billigere alternativ til at lade det gamle køre videre. Okay Alex, må jeg høre hvad du har oplevet? Jeg har indtil videre ikke noget problem med at stå inde for CallMe.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Tilfredse CallMe kunderTirsdag 14-09-2010 kl. 23:08 |
Jeg købte en telefon med et abonnement tilknyttet, og valgte at få flyttet mit gamle nummer over. Jeg modtog en fuldmagt jeg skulle underskrive og sende tilbage, det blev gjort samme dag. Her 2,5 mdr efter siger de at de ikke har modtaget den, fair nok, post dk kan have smidt den væk. Nå, beder dem om at sende en ny, hvilket de påstår at de ikke kan... Hvordan kunne de så sende den første? Efter noget mailen frem og tilbage nævner jeg at så må jeg jo bare opsige abonnementet efter de 6 mdr, men nu kan de pludselig godt sende en ny fuldmagt. Jeg har endda modtaget 2 nu. Alt i alt en lidt uheldig oplevelse, som ikke (måske) alene er deres fejl, har nu betalt abonnement på et nummer jeg ikke har brugt i 3 mdr, det er sq penge ud af vinduet...
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Tilfredse CallMe kunderOnsdag 15-09-2010 kl. 07:06 |
Har også haft det, uden større held... Jeg er blevet alvorligt træt af TDC hvorefter jeg købte telefon der, og har ved kontakt med dem aldrig mødt mere tillukket og forstokket sted hvor ingenting kan lade sig at gøre. Skal desværre for Niclas aldrig have noget som helst fra dem igen. Udlært Toyota tekniker den 1-2-2005...
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Tilfredse CallMe kunderTorsdag 16-09-2010 kl. 10:03 |
Jeg selv, har kun fået nogle mærkelige regninger, som de ikke kunne redegøre for, tilbage da det hed Debitel. Så jeg klarer mig også uden Toyota Celica 2.0 DOHC GT 1980 - Skoda Octavia 1.4 TSI 2009 - Fiat 500 1.2 2010
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
Tilfredse CallMe kunderOnsdag 22-09-2010 kl. 22:11 |
Hold da op, det lyder da kedeligt med jeres beretninger. En kedelig oplevelse vil man selvfølgelig altid gerne være foruden, men Alex, havde jeg været i din situation så havde jeg nok reageret lidt før eftersom du kan læse på deres side at en nummerportering typisk tager 30-40 dage. Ikke at det skal forsvare fejlen, men der sker fejl for selv de bedste. Jeg faxer eller scanner mine porteringsaftaler, derved har du dokumentation for at de er afsendt. Jeg kan kun sige at jeg ikke har haft nogle problemer til dato, heller ikke nogle af mine 10-15 kunder pt. Eftersom det er mig der skal tage sig af deres problemer, så ville jeg i hvert fald have hørt det. Nikolaj, hvad var det der ikke kunne lade sig gøre? Jeg ved ikke om I har ringet det rigtige sted hen eller hvor lang tid det er tilbage. :) Jeg får fat I en medarbejder oftest indenfor det første minut, når det sker jeg har et spørgsmål.
|
[ ANMELD ] [ OVERSIGT ] [ BESVAR] [ TILBAGE ] |
|
|
Fandt du ikke hvad du søgte?
|
|