Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce


 
Biler - mekanik  :  Om reparation, virkemåde, tuning mm.

celica 94 1,8



Søndag 20-03-2011 kl. 16:27
Hej.
Jeg kom kørende ad landevejen i dag, i det jeg foretog en overhaling,
slukkede motoren uden varsel. Jeg trillede ind til siden, og prøvede at starte den igen uden held. Hjem med falck, og efter en tids roden med sikringer, fandt jeg en 30 a der var stået af(skal lige siges at jeg ikke har instruktionsbogen, så jeg ved ikke hvad den hører til).Jeg tog en anden 30a fra sikringsboksen og satte over i stedet for den defekte, og så fik jeg liv i motoren, batteriet var så blevet fladt i mellemtiden, men det er en anden historie. Mit spørgsmål lyder, kan en sikring stå af midt under kørsel, og få motoren til at slukke, og kan jeg bare købe en ny og så kører videre som om intet var hændt.

Mvh en der intet aner om biler

celica 94 1,8



Forum rating: Top 100
Søndag 20-03-2011 kl. 20:42
    Vis profil  Vis bilprofil
Hej.
Der er jo som regl en grund til at sikringen springer. Det kan enten være pga en overbelastning i strømkredsen eller en kortslutning.

Men skift da sikringen, og se om den springer igen på et tidspunkt. Gør den ikke er det jo perfekt, og gør den, så husk at have en ekstra med ;)
Lexus IS200 '99! - Celica Ta22 '71!

celica 94 1,8



Torsdag 24-03-2011 kl. 12:55
Den bliver ved med at springe sikringen der hedder am2. Nu har jeg læst på en amerikansk hjemmeside for Toyotaejere, at det skulle være kondensatoren der er stået af. Jeg har nu købt en ny kondensator, men kan en novice som jeg selv skifte den. Jeg er vist nok kommet frem til, at den sidder i den lille boks uden på strømfordeleren. Er der noget jeg skal tage højde for.

Mvh Kim

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg