Søgning
Tilpasset søgning

 
 
Annonce


























 
Biler - undervogn (gevind/fjedre)  :  Alt som sænkning af biler

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Onsdag 27-04-2011 kl. 19:48
    Vis profil  Vis bilprofil
Historien om min lidt dårlige erfaring med Toyota Nørresundby

Min nyindkøbte Lexus IS250 skulle spores (4-hjuls udmåling) efter en sænkning med H&R fjedre

Det bedste er jo kun godt nok for mig, så jeg fravælger et dækcenter i dén tro at et autoriseret Toyota-værksted er stedet, hvor jeg får det absolut bedste stykke arbejde udført.
Det er professionelle folk, der har styr på tingene og laver arbejde af høj kvalitet

Jeg vælger derfor at opgaven skal gå til Toyota Nørresundby

Toyota Hjørring er udelukket og Toyota i Brønderslev var desværre alt for dyre i denne sammenhæng.

Jeg har 2 x 50km til Toyota i Nørresundby, men synes det er uden betydning når bare min Lexus er i kyndige hænder.

Jeg afleverer bilen til værkføreren og efter en god times tid er bilen klar.

Da jeg får udmålingsrapporten undrer det mig at der ingen FØR-data er. Kun Caster på forakslen er vist, alle andre FØR-data mangler.

Nå pyt, bare resultatet er i orden, så går det nok uden FØR-data, selvom jeg nu gerne ville have dem med. Man chipper jo heller ikke en bil uden at vide hvor mange HK den havde inden den blev chippet

Så opdager jeg at de har valgt den forkerte årgang

Selvom de fik udleveret en tidligere udmålingsrapport, der er lavet på et dækcenter, hvor der står at det er en før-2008 model, så vælger de alligevel at spore den efter data på en EFTER-2008 model.

Nu er der ikke den store forskel på de 2 biler / årgange, men når man ikke engang gider tage sig tid til at indtaste den korrekte bil / årgang, hvad har man så ellers sløset med?

Alle kan lave fejl, men det er jo derfor jeg valgte et Toyota-værksted, i dette tilfælde Toyota Nørresundby


Det endte med at mekanikeren måtte udskrive data for min årgang for at se om der var forskelle. Der var forskel, men til Toyota Nørresundby's held var det uden betydning, så de skulle ikke til at lave noget om.

Så kommer mit spørgsmål:

Hvorfor er det at jeg skal give de ekstra 50% det koster for at få arbejdet udført på et Toyota-værksted (i dette tilfælde Toyota Nørresundby) når de ikke engang kan finde ud af at slå den rigtige bil op og ikke ulejliger sig med at vise FØR-data??

Jeg kommer aldrig til Toyota Nørresundby igen og jeg vil helt sikkert ikke bruge et autoriseret værksted til at få sporet min bil næste gang, for jeg er overbevist om at et dækcenter kan gøre det nøjagtigt lige så godt.. hvem ved.. måske endda bedre...

Fremover bliver det Toyota i Brønderslev der (igen) kommer til at rode med min bil.

De er til dato dem der har skuffet mig mindst
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 25
Onsdag 27-04-2011 kl. 22:29
    Vis profil  
Hvilket Toyota værksted var det lige, du sagde, det drejede sig om?
Toyota Celica 2.0 DOHC GT (RA40) - Skoda Octavia 1.6 - Toyota Aygo VVT-i

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Onsdag 27-04-2011 kl. 22:33
    Vis profil  Vis bilprofil
Det var TOYOTA i Nørresundby

(Toyota Nørresundby ligger lige nord for Aalborg)

Toyota Nørresundby's hjemmeside kan du se her
http://www.toyota-noerresundby.dk/

Så kan jeg vist ikke pensle det meget mere ud for Google

Men tak fordi du spurgte
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Onsdag 27-04-2011 kl. 23:08
Kan nu godt følge dig i hjørring afdelingen er noget prut. De er irreterende, uduelige, dumme og høre på, og deres reservedels mand er en super klovn.

Forresten en fin bil du har fået dig, har set den nogle gange her i byen, lækker lækker lækker

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Onsdag 27-04-2011 kl. 23:10
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg kan ikke tillade mig at udtale mig om Hjørring for det er 10 år siden (mindst) jeg har benyttet dem.. men brændt barn skyr ilden og jeg kommer aldrig derud igen.

Vil ikke udtale mig om personalet, men jeg kører altid til Brønderslev for at få reservedele

Og tak... jeg er også meget glad for bilen
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Torsdag 28-04-2011 kl. 11:10
    Vis profil  Vis bilprofil
På trods af de ekstra høje priser er det stadig en underbetalt slave der skal lave arbejdet.
Jvf 7500kr for en ny forrude og 3 besøg efterfølgende for at få fjernet glasskårene der vælter ud af ventilationen ...
Jeg har osse måtte ind og få fastgjort håndtaget på bagklappen efter en tur hos maleren.
De gider ikke tage sig tid til at gøre det Ordentligt.
Så mister de kunderne.
Intet er så nemt som det virker ...

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Torsdag 28-04-2011 kl. 11:13
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg forstår bare ikke at man ikke passer på kunderne i en tid, hvor der vel stadig er lidt krise og hvor kundernes negative oplevelser er SÅ lette at udbrede på nettet.

Det er sku sørgeligt....
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 50
Fredag 29-04-2011 kl. 01:47
    Vis profil  
he he jeg har været 10 år i nrsundby men der var der altså andre boller i suppen peter værkfører har aldtid været 1 klovn desuden er han bule banker og ik mekaniker .. hjørring der var jeg kun 2 år pu ha sikke noget klamp .. men bedre held næste gang rene det kan dårligt blive værre..

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Fredag 29-04-2011 kl. 08:36
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg kontakter dig næste gang jeg skal bruge noget kvalificeret arbejdskraft
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 250
Fredag 29-04-2011 kl. 22:15
    Vis profil  Vis bilprofil
Det lyder da intet mindre end vildt skuffende. =/ Må man spørge, hvad du gav for sporingen? Jeg ved godt af hvilken mentalitet, du valgte et Toyota-værksted, men hvor stor er prisforskellen?
Ved Toyota i Vejen (geografisk et helt andet sted, i know) koster det 750 kr, så det var lige så meget af nysgerrighed, om der er forskel landet rundt med sådan noget...
- Hvorfor må man ikke sige negerbolle, når man må sige hvidløg?

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 30-04-2011 kl. 00:36
    Vis profil  Vis bilprofil
1200 i Nørresundby. Brønderslev skulle have op mod 1800.
Næste gang kører jeg til et dækcenter og betaler 800.
Tror ikke på Toyota er de ekstra penge værd
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 250
Lørdag 30-04-2011 kl. 03:08
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg skal da ikke klappe nogen på ryggen eller noget, men jeg var da selv ved Toyota i Vejen og jeg ville sku' ikke selv stille samvittighed til at lave noget arbejde a la det, du omtaler der...
- Hvorfor må man ikke sige negerbolle, når man må sige hvidløg?

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 500+
Lørdag 30-04-2011 kl. 07:59
    Vis profil  
Jeg må sige det er lidt sørgeligt at et populært mærke som Toyota er så dårligt kørende med værksteder heroppe i Nordjylland

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 100
Onsdag 01-05-2011 kl. 00:42
    Vis profil  
Ja jeg må nok beklage men dæk/fælge og autoriserede Toyotaværksteder er skyld i jeg er smuttet som fast kunde der mere end en gang.

Begge gange var ved bilkøb hvor der skulle ordnes sporing eller afbalancering eller begge dele fordi bilerne "hoppede" under prøveturen. I begge tilfælde endte jeg tilsidst på et dækcenter og bilerne var lavet med det samme. (læs monteret med nye dæk)
Udgiften stod jeg da selv for og bagefter fik Toyotaværkstedet da at vide de kunne slette mig fra deres kartotek og tørre røv i div. ting jeg var ved at planlægge bestilling af.
Sådan noget amatørpis bøvler jeg ikke længe med

Det var så lidt synd for mekanikerne for de havde jo ikke en chance for at gøre det de ville (skifte dækkene) De vidste sgu da godt at de var skæve men var bare tvunget til af chefsælgeren og pille lortet af fælgen,dreje dækket en halv omgang og afbalancere/prøve igen.

Men hans nærighed kostede ham så også at jeg IKKE købte hækspoiler og originale alufælge hos dem+maling af sidespejle

Så blev han lidt piv piv
Carina E 2.0 SLI

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 100
Onsdag 01-05-2011 kl. 09:16
    Vis profil  Vis bilprofil
Det er fuldkommen ligegyldigt hvor du kører hen. Arbejdet bliver ikke nødvendigvis bedre at at du ører til en autoriseret. Det er manden der laver din bil det hele afhænger af!
Lexus IS200 '99! - Celica Ta22 '71!

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Onsdag 01-05-2011 kl. 09:46
    Vis profil  Vis bilprofil
Stadigvæk mener jeg at man burde kunne forvente af et autoriseret værksted at de har kompetente medarbejdere og at de har en ordentlig kvalitetskontrol. Desværre er det åbenbart ikke tilfældet
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 02-05-2011 kl. 16:59
    Vis profil  Vis bilprofil
De kan fanme ikke engang finde ud af at lave en faktura

Udmåling 950 + moms
Momspligtigt beløb 978,50
At betale 1223,13

Hvor fanden kommer forskellen mellem 950 og 978.50 lige fra?

De er eddermame for dumme dernede
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 100
Lørdag 02-05-2011 kl. 18:04
    Vis profil  
Det er helt sikkert en miljøafgift
Carpe Noctem, Carpe Cervesas.

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 02-05-2011 kl. 18:27
    Vis profil  Vis bilprofil
Snarere en skjult skat

Den figurerer jo ikke på regningen
http://www.toyotaextreme.dk/bedoemvis.asp?id=6743
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 500+
Lørdag 02-05-2011 kl. 21:09
    Vis profil  
Det er da til kage til værkstedet

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 100
Lørdag 02-05-2011 kl. 21:47
    Vis profil  Vis bilprofil
Det er nok mekanikeren der for 28,50kr for at lave et godt stykke arbejde.
Carina E kører bare

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 02-05-2011 kl. 21:49
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg håber det er 28.50 til efteruddannelse til deres personale. Det kunne de vist godt bruge lidt af
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 08:59
    Vis profil  Vis bilprofil
:o)
Det er de Jydske penge, de ligger i en lidt lavere kurs.
Intet er så nemt som det virker ...

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 09:03
    Vis profil  Vis bilprofil
Man kan jo bare ikke lade være med at tænke:

Jeg var der i 90 minutter. På den tid når jeg at opleve at mekanikeren sporer min bil efter forkerte data da han har tastet den forkerte årgang ind i sporingscomputeren og at værkføreren laver en regning der ikke opfylder gældende fakturakrav.

Og det er efter blot 90 minutter hos dem. Hvad har de så lavet af fejl under justeringen af bilen?

Jeg føler mig helt ærligt snydt for de 1223,- kroner for jeg har slet ingen tiltro til arbejdets udførelse efter den her oplevelse.

Aldrig mere autoriseret værksted til en sporing... aldrig!
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 09:13
    Vis profil  Vis bilprofil
Nå ja.. Dankortmaskinen virkede heller ikke, så de måtte finde en anden... det har virkelig været 'my lucky day' dernede
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 09:14
    Vis profil  Vis bilprofil
Pas nu på ellers ender nu som mig.
Utilfreds, utilfreds, utilfreds.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=jVQKVvqqD5o

Intet er så nemt som det virker ...

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 09:15
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg er generelt et meget postivt menneske, men når folk tager sig godt betalt for et arbejde som det så viser sig de ikke magter, så bliver jeg sku sur.

Faglig stolthed er godt nok svært at finde nu om dage
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 15:53
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg formoder at de går hjem på værkstedet kl 16.

Ikke engang ringe tilbage til en kunde kan de finde ud af... de stakler
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Lørdag 03-05-2011 kl. 18:04
Har du kontaktet dem, og forklaret din utilfredshed, vedrørende hele forløbet.


Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 18:11
    Vis profil  Vis bilprofil
Det gjorde jeg jo i går og fik fat i en sælger men de kan ikke finde ud af at ringe tilbage. Nu har jeg skrevet en mail til dem for de skal selvfølgelig vide at jeg er skuffet over dem og deres arbejde

Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Lørdag 03-05-2011 kl. 18:14
Var det ikke bedst og mest fair og kontakte dem INDEN du hænger dem ud på nettet ?



Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 18:22
    Vis profil  Vis bilprofil
Det ændrer jo ikke på at de sporer bilen efter forkerte data. Det ved de godt. Det talte vi om på selve dagen. Uanset hvad de siger når jeg kontakter dem ændrer det jo ikke på at de har optrådt yderst uprofessionelt. Jeg siger ikke arbejdet ikke er udført korrekt. Til gengæld siger jeg at min opfattelse af firmaet er yderst dårlig

Havde de udført dårligt malerarbejde så kan de lave det om. De her fejl kan de jo ikke rette


Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 18:25
    Vis profil  Vis bilprofil
Men jeg har som sagt skrevet til dem. Kan bare ikke lige se hvordan de skal kunne genskabe nogen form for tillid. Og det er selvfølgelig lidt ærgerligt for dem ...
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Lørdag 03-05-2011 kl. 18:26
Som jeg forstår det, har det ingen betydning den forskel på de 2 biler ?, men hvis det har, hvorfor kunne de så ikke rette fejlen ?...



Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 18:35
    Vis profil  Vis bilprofil
Kort oprids.
Mekanikeren taster forkert årgang ind selvom han har stel- og regnr og en udskrift fra andet dækcenter med korrekt årgang. Kan ikke være rigtigt at jeg som kunde skal påpege det. Heldigvis for dem har det Ingen betydning men på dette tidspunkt er tilliden kraftigt svækket.
Når værkføreren så laver en regning med fejl og en sælger IKKE får værkføreren til at ringe til mig som lovet så er AL tillid væk.

Så jeg mener ikke det ændrer noget om jeg kontakter dem eller ej. Elendig service og kundepleje kan man jo ikke bagudrettet lave om på.

Men jeg har som sagt til dem. Ikke at det ændrer noget i min optik...
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Lørdag 03-05-2011 kl. 18:36
Jeg ved nu ikke lige hvem der er mest dum, syntes man burde kontakte dem inden man sviner dem til, men det er jo bare min mening.

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 18:38
    Vis profil  Vis bilprofil
Hvad vil det ændre at jeg kontakter dem? Læser du overhovedet hvad jeg skriver
De kan jo ikke godtgøre deres fejl alligevel
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Lørdag 03-05-2011 kl. 18:41
Jo jeg har læst det, der er åbenbart en som aldrig har lavet fejl.

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Lørdag 03-05-2011 kl. 18:43
Well, nu er det jo ikke sådan at din bil er ødelagt eller noget.
Herregud du fik ikke en før udskrift, who cares..

Syntes det er meget dårlig stil af dig og hænge dem ud, som du har gjort her på din egen side, inden de overhovedet har haft en chance for beklage deres fejl...

Men det er så min mening



Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Lørdag 03-05-2011 kl. 18:46
Alle kan lave en taste fejl. Men men fik du seriøst ikk tilbudt at de lavede det ``EFTER BOGEN`` det skal de sku da bare gøre. Det en omer fra deres side. Arbejder til dagligt med knallerter og den brance kan tit være fusk. Men vi laver tingene om GRATIS hvis der skulle opstå en lærlinge fejl. Hvis vi for en knallert ind ugen efter den har været det og kunnen er dum og intet annene bonger vi ham ikk, hvis det er vores fejl og vi informere også kunden om det. De kommer tit igen de knallerter det jo knallerter men sjælendt vores fejl men er det siger vi det. Mekkaniker brancen stinker ofte af ja
Havde krævet at de havde sporet den om på stedet

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 18:46
    Vis profil  Vis bilprofil
Du har slet ikke forstået essensen af det hele...

At sende en bil på værksted er et spørgsmål om tillid og hvis du mener at 3 personer i samme firma der alle laver fejl er tillidsvækkende så er du godt nok en ukritisk kunde...
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 18:48
    Vis profil  Vis bilprofil
Ovenstående var til Egon...
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 18:49
    Vis profil  Vis bilprofil
Magnus. De har gjort det rigtigt fordi de var så heldige at den forkerte årgang lå meget tæt op af min. Men det er sku da ikke særligt betryggende uanset hvad
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Lørdag 03-05-2011 kl. 18:52
Uanset hvad, så giver det dig efter min mening, ikke ret til og hænge dem ud her. Der er ALTID 2 sider af en historie, og de har ingen chance for og forsvarre sig...

Sådan noget ordner man ikke på nettet, men man kontakter dem, og finder en løsning som alle kan være tjent med...

Igen, MIN mening

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Lørdag 03-05-2011 kl. 18:55
Jo jeg har forstået det, det gælder om at svine dem til inden du har hørt deres mening om sagen, men det ser man jo snart så mange gange.

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 18:59
    Vis profil  Vis bilprofil
Det er jo fakta. Der er intet af det jeg skriver, der ikke passer. Hvad skal jeg ringe og sige til dem?
Det vil jeg gerne høre?
At jeg er skuffet over de ikke kan finde ud af at taste den rigtige bil ind og skuffet over at jeg som kunde skal tjekke det for dem. At jeg er tvivlende overfor kvaliteten af deres arbejde. Det ved de jo godt.
Kan ikke se hvad de kan gøre anderledes nu. Det er ligesom for sent. Tilliden kan de jo ikke genvinde.
Men lad mig høre hvad de skal gøre?
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Lørdag 03-05-2011 kl. 19:01
Well, du kunne jo have kontaktet dem INDEN du begyndte og svine dem til, og forklaret din utilfredhed, så er jeg da ret sikker på de havde gjort deres yderste for rette evt. fejl, og manglende service...

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Lørdag 03-05-2011 kl. 19:07
    Vis profil  Vis bilprofil
Jamen jeg sagde til dem samme dag at jeg manglede før oplysninger på skemaet og at jeg var skuffet over de ikke kunne taste den rigtige bil ind.
Og når de ikke gider kontakte mig så viser det jo bare de er ligege.
Men jeg skal da nok slette dette indlæg. Men det ændrer bestemt ikke på min dårlige oplevelse...
Og jeg håber helt sikkert at andre fravælger dem. Jeg var selv blevet frarådet at bruge dem men synes at jeg gerne ville gøre mine egne erfaringer
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 5
Tirsdag 04-05-2011 kl. 11:48
    Vis profil  Vis bilprofil
Jeg skrev i går en mail med konstruktiv kritik til dem. Ikke en sviner, slet ikke, bare en mail med facts, der beskriver de problemer og fejl de har lavet i forbindelse med sporingen af min Lexus IS250 og hvorfor jeg sidder tilbage med en følelse af at opgaven er håndteret meget uprofessionelt.

Værkføreren gav mig ret i at de beskrevne fejl rent faktisk var sket og at han ikke kunne gøre så meget andet end at tage min kritik til efterretning.

Vi fik en god snak, men tilliden til dem er helt sikkert fuldstændig væk og min bil kommer aldrig derned igen. Tillid er i min verden det vigtigste når man overlader sin dyrt indkøbte bil til andre.

Jeg håber for deres fremtidige kunder at min oplevelse var unik...
Bilen er sænket, jagten på fælge er sat igang

Toyota Nørresundby - min halvdårlige erfaring...



Forum rating: Top 250
Søndag 06-05-2011 kl. 23:27
    Vis profil  Vis bilprofil
*Thumbs up*...
- Hvorfor må man ikke sige negerbolle, når man må sige hvidløg?

 
   Fandt du ikke hvad du søgte?
Tilpasset søgning
Observér indlæg