Toyota Starlet 1.6 20v
Årgang: 1988 - 164HK / 164NM
Jimmi Nielsen, medlem 133
Vis profil
 
Motor
Undervogn
Standardudstyr
- 1600cc 4A-GE 20v VVT SilverTop fra Japansk Corolla.
- Originale spjældhuse med åbne tragte.
- Bearbejdet og glastblæst topstykke og indsugningsmanifolde
- Kompression hævet til ca. 11,8:1.
- Svinghjul lettet 1500g og afbalanceret.
- Cusco 4-1 Powerball bananmanifold med 2½" forrør.
- Speciallavet high-flow udstødning.
- Speciallavede motorophæng, forstærkede for og bag.
- 4A-FE tænding med 4E-FE tændrørskabler.
- 4A-FE ledningsnet, styreboks og Dastek Unichip.
- OMEX omdrejningsbegrænser med Launch Control.
- Speciallavet køler med top og bund fra Corolla.
- Benzinpumpe fra Celica GT-4.
- 8mm Benzinrør trukket gennem kabinen.

- Gearkasse fra Starlet EP82 Turbo med spær.
- Koblingshus fra Carina E 1,6.
- Ekstra låse i synchromesher.
- Trækaksler fra Corolla AE92 GTi.
- Hjulnav fra Corolla AE82 GT.


Fælge:
- 13" stålfælge
- 15" alu til ræs
- 15" alu fra en Opel
- 17" AllTech 1150

Dæk:
- 145/80 R13
- 195/50 R15 Yokohama A038 SS
- 195/50 R15 ?
- 205/40 R17 Falken

Undervogn:
- Standard fjedre
- Standard dæmpere
- Tårnstiver for, fra Starlet EP71 Turbo
- Ventilerede skiver foran, fra Corolla AE82 GT med EBC skiver og Ferodo klodser.
- Skiver bag fra Starlet EP82 Turbo, originale.
- Bremserør trukket gennem kabinen.
Ekstraudstyr
Styling
In-Car-Entertainment
Øvrige bemærkninger
Lidt hurtigere end standard...
Andre folks kommentarer