Standardudstyr
Motor:
Motor indtil videre kørt 1000 km.
- DTA motorstyring (E48 EXP) med fordelerløs tænding
- DTA mapsensor (3 bar)
- Motorblok fra 1.6 20v (oliekøling på stempler)
- Krumtap og stempler fra 4agze
- Portet topstykke
- Komplet ARP boltsæt
- Garret GT2876R
- Spec. turbomanifold (under construction)
- 3" komplet rustfri udstødning (under construction)
- 4" HKS bagpotte
- 3" trykrør
- 3" intercooler
- Hjemmelavet rustfri insugningsplenum
- 625 ml dyser
- HKS 272* inds./udst. turbo knaster
- HKS 2 mm toppakning
- HKS justerbare knasthjul
- HKS luftfilter
- Malpassi bezintryksregulator
- Bosch 5 bars fortryks'benzinpumpe
- Spec. oliekøler/oliefilterkonsol
- Spec. dumpventil
- Rustfri "brækspand"
- Dobbelt tændspole
- Alt i silicone slanger
- Kompressorhus, ventildæksler, dysebro - højglanspoleret
- Alt i rustfrit - elpoleret
- Supra gearkasse (mk3)
- Lettet svinghjul
- Spec. zintermetalkobling med supra nav
- Afkortet kardanaksel
Andet:
- Innovate lambda "måler" kit
- TRD bremser (for)
- TRD justerbar undervogn
- OMP rally rat/NRG "snap off" ratnav
- OMP skålsæder
- OMP H-seler
- Antispin
- Launchkontrol
- Justerbar ladetryk (høj/lav)
Styling:
Jaaaaa, en god gammel’dags 16v antenne er da blevet monteret.
CD-afspiller har jeg da også, men fortrækker lyden fra sneglen og dumpventilen:-)
Ekstraudstyr
Øvrige bemærkninger
Har lige afmonteret min gamle T3, da den ikke magtede andet end 310 hk. Så nu har jeg lavet mig en lækker insugning med inspiration fra Gadbjergs og Team VAE + 3" trykrør og udstødning og en dejlig GT2876R. Glæder mig for vildt til at få den færdig, for Team VAE kunne da lave 440+ med dette setup, så mon ikke jeg kan det også:)
Så godt så langt. Så mangler jeg bare udstødningen og de højglanspoleret ventildæksler...